beantwoord

Wisselvallig internet

• 9 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 613 keer bekeken

Badge
Ook hier zéééér wisselvallig internet. Modem staat op een centrale plaats enz enz enz. Maar t is elke keer opnieuw afwachten of er internet is. Werkt erg onprettig zulk onstabiel internet!
icon

Beste antwoord door Stephen 12 augustus 2015, 10:54

@valon,

Indien je nog steen geen gebruik kunt maken van internet, interactieve TV en bellen dan graag een nieuw topic aanmaken en mij jouw naw-gegevens kenbaar maken in een privébericht.

@JochemvW,

Het kan ook aan je WiFi-omgeving liggen. Als je modem staat afgestemd op een druk WiFi-kanaal dan zal je een slechte WiFi-verbinding ervaren. Op deze link wordt uitgelegd hoe je je WiFi-omgeving in kaart brengt. Ik zie graag een screenshot van je WiFi-omgeving in dit topic tegemoet.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@JochemvW,

Ik heb je lijn bekeken en de verbinding ziet er erg stabiel uit. Betreft dit draadloos internet of bekabeld internet?

Stephen
Reputatie 1
Badge
Hier in wolvega helemaal geen internet/tv/bellen...
Badge
Het betreft het wifi-netwerk. Er zit iets mis als het gaat om het uitzenden daarvan. Ik heb dan namelijk op geen van de apparaten wifi meer.
Ik zit voldoende dichtbij, er zijn geen storende apparaten in de buurt ( niet meer dan anders), er zitten niet 3 mensen tegelijk te gamen... Er zijn voor mij geen logische aanwijzingen waarom het zo instabiel is. Irritant is het wel!
🙂
Reputatie 8
Badge +16
@valon,

Indien je nog steen geen gebruik kunt maken van internet, interactieve TV en bellen dan graag een nieuw topic aanmaken en mij jouw naw-gegevens kenbaar maken in een privébericht.

@JochemvW,

Het kan ook aan je WiFi-omgeving liggen. Als je modem staat afgestemd op een druk WiFi-kanaal dan zal je een slechte WiFi-verbinding ervaren. Op deze link wordt uitgelegd hoe je je WiFi-omgeving in kaart brengt. Ik zie graag een screenshot van je WiFi-omgeving in dit topic tegemoet.

Stephen