Wireless verbinding valt steeds weg

• 9 oktober 2013
  • 8 reacties
  • 1490 keer bekeken

Hallo

Wij hebben vorige week een Experia Box V8 en interactieve TV aangesloten.
Alles werkt, echter 1 a 2x per dag valt de wireless verbinding en vast bellen (voice) weg.
Alle lampjes branden, wireless knippert en voice soms aan soms uit.

Na een lange tijd wachten maar weer het modem resetten.w
Daarna werkt alles weer als een zonnetje.

Wie kan mij helepen die op te lossen?
groeten
Ellen

8 reacties

Badge +4
het feit dat ook vast bellen wegvalt, wijst op een DSL-probleem, of een firmware-probleem in het modem. Weet je zeker dat op het moment dat er storing is het DSL-lampje gewoon constant aan is?
het feit dat ook vast bellen wegvalt, wijst op een DSL-probleem, of een firmware-probleem in het modem. Weet je zeker dat op het moment dat er storing is het DSL-lampje gewoon constant aan is?

Voice valt soms weg. Maar dat zie ik dan op het modem. Even later staat voise weer aan.
En dan kan ik gewoon bellen.
.
Het lijkt alsof het modem volloopt. En pas weer werkt bij uit en aanzetten.
Badge +4
Maar de vraag was: als voice wegvalt, weet je zeker dat het DSL (Broadband) lampje constant groen is op het moment dat voice wegvalt?
Hoi Erik
Sorry, begreep je niet goed. broadband brandt dan wel, en wel constant.
Badge +4
Okay. Dus dan gaat er denk ik echt wat mis in het modem zelf. Oplossing heb ik helaas niet voor je 😞 Hopelijk iemand anders!
OKe, Erik.

dank je wel voor je moeite :)
Fijne avond.
Reputatie 8
Badge +18
Is het modem zo dicht mogelijk max 50 cm aangesloten op het ISRA punt
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Erik
Sorry, begreep je niet goed. broadband brandt dan wel, en wel constant.

Welkom op ons forum! :)

Ik zie helaas wel dat de verbinding erg instabiel is wat waarschijnlijk duidt op problemen met de bekabeling. Waar staat het modem aangesloten?

Een andere kabel proberen, tussen het aansluitpunt en het modem, kan in dit geval al uitkomst bieden.

Henk

Reageer