Al enige dagen doe ik pogingen de door een Windows 10 update van ontstane internetconnectieproblemen bij een vriend van mij op te lossen. Hij heeft een 'internet standaard + bellen' abonnement met een ZyXel P-2812 modem. Sinds 5 december heeft hij geen interverbinding en kan niet (vast) bellen. Geen van de oplossingen die in de Microsoft-blog worden genoemd helpen. Het hernieuwen van de IP-configuratie mislukt vanwege een DHCP-fout. Er is ook geen default gateway. Ik heb ook al geprobeerd de pc terug te zetten naar een herstelpunt van voor 5 december, zonder succes. Het lijkt er ook op dat het modem resetten via de reset-knop achterop helemaal niets doet. Waarsschijnlijk is er dus meer aan de hand dan alleen het Windows 10 probleem?
Graag hulp!
icon
Beste antwoord door Stephen 16 december 2016, 17:16
Beste P2, je hebt mij laten weten dat je Rob weer gebruik kunt maken van de diensten met het nieuwe modem. Op dit topic plaats ik daarom een slotje. 🙂
Bekijk reactie