Wijzigingen doorvoeren in het Glasvezel account lukt niet.

• 16 april 2015
  • 17 reacties
  • 522 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een aantal dingen geprobeerd te wijzigen in mijn glasvezel abonnement.
Onder andere het wachtwoord maar veel belangrijker, de nu nog gratis aanvullende pakketten uitzetten.

Het inloggen op Mijn Telfort lukt wel, maar verdere acties pakt hij niet en ik krijg de storing code 500.
Nu weet ik niet wat die code inhoudt maar is er misschien een storing op de website?

Ik vind het wel vervelend zo.

Met vriendelijke groet,

Mandy

17 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Je kunt beter even bellen naar telfort glasvezel(061200000) en de medewerker de pakketten stop laten zetten.
Het systeem om het via mijn telfort te doen werkt niet zo goed.
ruud68,

Hartelijk bedankt voor je reactie.

Dat het systeem niet goed werkt om dingen te regelen via Mijn Telfort speelt al langer.
Ik had alleen gehoopt dat het nu, na maanden, verbeterd zou zijn.
Dit lijkt mij een aandachtspunt voor Telfort.

Verder heb ik nu ruim 2 maanden glasvezel en mij vallen een aantal dingen op.
Het internet is trager met de Experiabox V8, dan met het vorige 'normale' abonnement.
Dit lijkt mij niet de bedoeling.
De PC is gedraad, dus niet via de WIFI.
De stroom is er al een paar keer een poos af geweest.

Een winkelmedewerker van Telfort vertelde dat dit niet goed was en dat de modem misschien kapot was.
Maar de winkelmedewerker vertelde ook dat het modem van afstand uitgelezen kon worden?
Nu heb ik ook ergens gelezen dat je waarschijnlijk in het menu van de modem kan komen?
Nu ben ik een digibeet en ik heb geen flauw idee.
Het kastje van de ITV valt ook steeds uit en moet steeds herstart worden.
Kan iemand mij misschien hier antwoord op geven?

Met vriendelijke groet,

Mandy
Goedemiddag,

Ondertussen weer geprobeerd op de website om het bovenstaande te veranderen.
Ik ben er ondertussen wel achter wat die code 500 is, server niet beschikbaar.
Hoe is het mogelijk dat ik wel in kan loggen op Mijn Telfort en er vervolgens niets mee kan?
Als de server niet beschikbaar is, hoe kan het dan dat ik wel gewoon in kan loggen?

Het mobiele nummer hierboven klopt waarschijnlijk niet?
Een mobiel nummer heeft toch 10 cijfers?
Misschien een 0 erbij doen?

Met vriendelijk groet,

Mandy
Reputatie 8
Badge +2
@mandy,

Wat een bijzondere gang van zaken. Je zou via Mijn Telfort de pakketten 'gewoon' moeten kunnen veranderen/opzeggen. Ik heb hier geen andere klanten over gehoord.
Ik zal jouw 'klachten' doorzetten naar de klantenservice, inclusief het verhaal over de niet goed werkende verbinding. Er zal dan contact met je worden opgenomen om dit met je te 'troubleshooten'. Zou je jouw NAW-gegevens kenbaar kunnen maken in een privébericht?

Michael
@Michael,

Hartelijk bedankt voor je bericht.
Ik heb inmiddels een PB gestuurd.

Mvg,

Mandy
Reputatie 8
Badge +2
@mandy,

Ik heb jouw privébericht beantwoord, kan je hier eens naar kijken?

Michael
@Michael,

Mijn excuus dat ik niet eerder gereageerd heb.

Ik heb ondertussen je PB beantwoord.
Er waren problemen met mijn PC.
Misschien kan dat ook een oorzaak zijn van het trage glasvezel?

Er is waarschijnlijk een update op de modem geweest en de ITV doet het nu goed.

Alleen het web formulier op Mijn Telfort weigert nog steeds.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Reputatie 8
Badge +2
@mandy,

Fijn dat Interactieve TV het nu wél goed doet.
Hoe staat het met de snelheid nu? Welk pakket zou je graag gewijzigd zien in Mijn Telfort, dan zorg ik ervoor dat dit in orde komt door dit door te zetten voor jou.

Michael
@Michael,

De aanvullende gratis pakketten zijn inmiddels telefonisch bij de klantenservice verwijderd.
De snelheid heb ik niet gecontroleerd.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Reputatie 8
Badge +2
@mandy,

Netjes. Controleer dit even alsjeblieft. Indien dit nog steeds te wensen over laat, ga ik voor je aan de slag.

Michael
Vreemd dat de klacht over de 500-melding nog niet eerder bij jullie is geuit, ik heb recent ook een aantal keren geprobeerd mijn pakketten aan te passen en ook ik kreeg deze melding. Volgens mij was de eerste melding al zo'n 3 weken geleden, nog vreemder is dat hier simpelweg niets mee wordt gedaan. Komt hier een oplossing voor...?
Reputatie 8
Badge +2
@SandroV,

Wat vervelend dat ook jij tegen deze melding aan loopt. Deze situatie komt niet bij elke klant voor weet ik, zodoende is het mogelijk dat we daarom deze melding niet eerder hebben gezien en daarom ook geen actie hebben ondernomen in deze specifieke gevallen.

Krijg jij nu ook deze melding? Kun je iets specifieker zijn in welk geval je deze melding krijgt? Ik ben bijvoorbeeld benieuwd naar welk zenderpakket je aanvraagt en welke acties hier precies aan vooraf gaan. Met wat meer informatie zet ik dit door naar de verantwoordelijke afdeling.

Michael
Hoi Michael, Bedankt voor je reactie. Nadat ik ben ingelogd op Mijntelfort Glasvezel kies ik voor Zenderpakketten en extra's wijzigen. In het volgende scherm kies ik het pakket wat ik aan of uit wil zetten, daarna druk ik op volgende waarna de volgende melding verschijnt: "500 - Server niet beschikbaar

Helaas is onze server momenteel niet beschikbaar. We proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Probeer het later opnieuw of neem contact op met onze klantenservice: 0900 9596 (? 0,50 per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten)."

Wat me overigens ook nog opvalt; de eerste keer dat ik de pagina met zenderpakketten en extra's benader is de "volgende-button" niet zichtbaar. Pas nadat ik terug ben gegaan en weer naar betreffende pagina ga komt deze optie beschikbaar.
Reputatie 8
Badge +2
@SandroV,

Dank je! Ik zet jouw verhaal direct door naar de klantenservice als je jouw NAW-gegevens in een privébericht kenbaar maakt. Als ik een terugkoppeling hiervan heb ontvangen, stel ik jou op de hoogte.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@SandroV,

Mijn excuus voor de enigszins late reactie.

Dank voor je gegevens. Ik heb het probleem doorgezet naar de klantenservice, zij nemen meestal binnen een aantal werkdagen contact met je op. Laat je me weten wat hieruit komt?

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@SandroV,

Ik heb nog geen terugkoppeling mogen ontvangen van de klantenservice. Ik heb hen nogmaals geattendeerd op mijn verzoek.

Mijn excuus voor het ongemak.

Michael\
Goedenavond Michael - Telfort, bovenstaand probleem is ondertussen opgelost. Toen men aan de oplossing werkte werd ik overigens netjes gebeld door de klantenservice zodat ik de wijzigingen telefonisch door kon geven, erg netjes!

Helaas krijg ik nu weer een foutmelding. Nu de Eredivisie op het punt van beginnen staat wil ik graag Fox Sports Eredivisie weer inschakelen, echter krijg ik de simpele melding "Fout bij verwerken gegevens" (zonder verdere uitleg). Dit probleem deed zich afgelopen zaterdag voor en een aantal minuten geleden ook weer.

Zou je hier eens naar willen laten kijken? Alvast bedankt.

Reageer