beantwoord

Wijziging telefoon nummer en email

• 1 februari 2017
  • 4 reacties
  • 538 keer bekeken

Ik wil graag me telefoon nummer aanpassen zodat ik kan inloggen op Mijn telfort , Heb geprobeerd te bellen maar na 25 minuten aan de lijn zonder iemand te spreken houd t voor mij op . Dus probeer ik t hier. En als dit ook niet lukt ben ik SERIEUS klaar met dit onzin.

0900 bellen voor 80 cent per minuut en dan je klanten zo lang aan de lijn houden gaat nergens over.

Hoe kan ik mijn nummer aan te passen zonder een belachelijk bedrag te betalen ??
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 1 februari 2017, 18:20

Er is momenteel een storing
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/storing-inloggen-mijn-telfort-64933
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Je betaald 50 cent per gesprek en niet 80 cent per minuut. Tenzij je met je mobiele telefoon vanuit Curacao belt naar Nederland ofzo ;-)

Welk telefoonnummer wil je aanpassen? Je mobiele nummer? Als je Telfort mobiel hebt kan je inloggen met je eigen mobiele nummer. Nog geen wachtwoord of wachtwoord kwijt kan je een nieuwe aanvragen krijg je per sms.

Vast telefoonnummer wijzigen voor inloggen mijn Telfort zal het niet zijn, dat is met gebruikersnaam en wachtwoord die je gekregen hebt bij afsluiten abonnement.
Ben toch niet gek man , denk je dat ik dit verzin , heel t fokking forum staat er vol mee ,
0900-9695 80 cent per minuut met een maximum van 40 euro ,

En na verder zoeken zie ik een ander nummer staan 0909 9596 is idd wel 50 cent , wat een tering streek dit ,
Plukken wat er te plukken valt !!!!!!!
Er is momenteel een storing
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/storing-inloggen-mijn-telfort-64933
Reputatie 8
Badge +16
Ben toch niet gek man , denk je dat ik dit verzin , heel t fokking forum staat er vol mee ,
0900-9695 80 cent per minuut met een maximum van 40 euro.

Het telefoonnummer van Telfort is 0900-9596 en kost 50 cent per gesprek.
Blijkbaar heb je een verkeerd nummer gebeld... daar kan Telfort niks aan doen.

Reageer