beantwoord

Wijzigen van snelheid Internet Thuis

• 15 december 2017
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Geachte Telfort Klantenservice,

Ten eerste wil ik vermelden dat ik inmiddels bijna een jaar abonnee ben van Telfort en zeer tevreden ben.

Op dit moment heb ik het Internetpakket van 50 MB/s download en 5 MB/s upload. Volgens de postcodecheck op de website van Telfort is de maximale Internetsnelheid op mijn adres 100 MB/s download en 10 MB/s. Ik wil dan ook graag mijn Internetabonnement wijzigen. Echter krijg ik in de app van Telfort te zien dat de maximale snelheid voor mij 50 MB/s download en 5 MB/s upload is. Via de reguliere website op de laptop kan ik wel kiezen voor 100/10 MB/s, maar blijft het onderdeel 'Abonnement wijzigen' steken bij het onderdeel '3. Controleren' met een eeuwig draaiend cirkel.

Is het wel of niet mogelijk om mijn internetsnelheid te verhogen? Volgens de postcodecheck zou het wel mogelijk moeten zijn.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Stephen 15 december 2017, 19:58

Hallo TLFRT, dat is vervelend. Kun je mij je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer kenbaar maken via een privébericht? Je wilt graag je internetsnelheid upgraden van 50/5 naar 100/10 correct? Na ontvangst van jouw gegevens maak ik het voor je in orde.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo TLFRT, welkom op het forum! Wat fijn dat je tevreden bent met ons. :D
Het moet wel mogelijk zijn om je internetsnelheid te verhogen. Kun je dit via een andere browser of apparaat proberen?
Mocht dit niet lukken laat het mij dan even weten. Ik maak het dan graag voor je in orde.
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het nogmaals in 3 verschillende browsers geprobeerd (Chrome, Edge, Firefox) en in alle gevallen blijft hij op hetzelfde punt vastzitten helaas.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo TLFRT, dat is vervelend. Kun je mij je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer kenbaar maken via een privébericht? Je wilt graag je internetsnelheid upgraden van 50/5 naar 100/10 correct? Na ontvangst van jouw gegevens maak ik het voor je in orde.

Privébericht gestuurd 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens TLFRT! Ik heb zojuist de wijziging voor je doorgevoerd. Zodra ik je weer ergens mee van dienst kan zijn dan verneem ik dit graag van je.
Fijn weekend!
Bedankt voor jouw gegevens TLFRT! Ik heb zojuist de wijziging voor je doorgevoerd. Zodra ik je weer ergens mee van dienst kan zijn dan verneem ik dit graag van je.
Fijn weekend!

Hartstikke bedankt! Fijn weekend!

Reageer