beantwoord

Wijzigen monteursplanning ITNS migratie niet mogelijk

  • 20 juli 2019
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Wil de afspraak voor de monteur wijzigen maar dit geeft steeds een foutmelding.


icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 juli 2019, 08:56

Hoi @bo642694, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat het niet lukt om de afspraakdatum te veranderen. Dat is niet fijn. Ik vermoed dat dit komt omdat de order al te ver is doorgelopen. Ik kan dit echter niet bevestigen. Ik heb namelijk nog geen gegevens van je. De snelste klap om hier achter te komen is echter om even te bellen met 088-7650121. Achter dit nummer zitten collega's die echt alles over de migratie weten, zij kunnen ook de planner met je doorlopen. Ze kunnen je dus alles vertellen en de wijziging indien mogelijk ook meteen doorvoeren.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @bo642694, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat het niet lukt om de afspraakdatum te veranderen. Dat is niet fijn. Ik vermoed dat dit komt omdat de order al te ver is doorgelopen. Ik kan dit echter niet bevestigen. Ik heb namelijk nog geen gegevens van je. De snelste klap om hier achter te komen is echter om even te bellen met 088-7650121. Achter dit nummer zitten collega's die echt alles over de migratie weten, zij kunnen ook de planner met je doorlopen. Ze kunnen je dus alles vertellen en de wijziging indien mogelijk ook meteen doorvoeren.

Reageer