beantwoord

Wijkkasten upgrades begin 2015

• 25 juni 2015
  • 34 reacties
  • 1380 keer bekeken

Toon het eerste bericht

34 reacties

De inhoud begrijp ik wel, ik ben geen dombo. Je mist de essentie van mijn reactie; waarom ik Michael moet contacteren om de verbinding daadwerkelijk om te zetten, terwijl in de brief staat dat dat gisternacht zou gebeuren.
De inhoud begrijp ik wel, ik ben geen dombo. Je mist de essentie van mijn reactie; waarom ik Michael moet contacteren om de verbinding daadwerkelijk om te zetten, terwijl in de brief staat dat dat gisternacht zou gebeuren.

Ik lees het toch anders 🙂 Michael zegt in dat bericht volgens mij dat indien je n hogere snelheid wenst dan de snelheid waarvoor je n abonnement hebt afgesloten, je dat even kenbaar moet maken. Die verbinding is er al. Maar wil je ook 'n echte upgrade naar bijv 50mb down? Dat kost geld namelijk
Reputatie 8
@JRdeGraaff
Je geeft zelf aan dat je het allemaal erg vaag vindt, dus ik betwijfel of je zelf de essentie wel begrijpt.

Je hoeft Michael in principe helemaal niet te contacteren als jij dat liever niet wilt. Alleen lopende deze draad heeft hij als "webcare" gereageerd op jou vragen, wil jou daarin persoonlijk bijstaan, vraagt je gegevens op en volgt en controleert verder het verloop met wat jij voorstaat. Daar lijkt me niets verkeerd aan, integendeel, voorbeeld van een erg goede service.

Hij vraagt wat er in die brief stond, controleert vervolgens of de verbinding ook daadwerkelijk is omgezet,
wat gezien zijn vervolgreactie schijnbaar nog niet was gedaan (ondanks hetgeen wat er in de brief stond). Heeft dat inmiddels dan wel voor je omgezet. Precies zoals je wilde, en geeft je antwoord dat er hogere kosten zijn verbonden als je een abonnement met hogere snelheid wilt gebruiken. Waarop je daar dan weer vragen over hebt over die kosten, die inmiddels ook weer uitvoerig zijn beantwoord.

Dus wat is nu je probleem?
De enige die moeite lijkt te hebben met de gegeven antwoorden, hulp en oplossingen schijn jezelf te zijn, terwijl het allemaal op een presenteerblaadje voor je wordt aangereikt.
Ik begrijp niet waarom jullie reageren op een paar vragen die ik Michael stel. Ik krijg ongevraagd een brief in de bus waar een upgrade aangekondigd wordt, stel vragen waarom niet is gedaan wat aangekondigd wordt en word aangevallen door twee personen die in eerste instantie niets met de kwestie te maken hebben.

Er zou in de nacht van 09-09-2015 een upgrade plaatsvinden en dat is niet gebeurd. Mijn vraag is: waarom niet?

Simpele constatering van feiten.
Reputatie 8
Als je niet wilt dat mensen vragen in een forum beantwoorden moet je geen vragen stellen op een forum, maar rechtstreeks de klantenservice bellen. Heb je met niemand iets van doen met mensen op een forum.
Dat is nu eenmaal de functie van een forum !!!
Openbaar vragen stellen op een forum is openbaar antwoorden krijgen van wie dan ook op het forum.

Overigens die upgrade heeft al plaats gevonden als ik de berichten van Michael mag geloven, alleen moet je je abonnement updaten naar een hogere snelheid, wat extra kosten met zich meebrengt.
Dat doet Michael niet, dat moet je ZELF doen in "Mijn Telfort". Zolang je die actie zelf niet verricht, kun je wachten tot je een ons weegt, want dan verandert er helemaal niets.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Roel, jouw verbinding wordt 16-09 omgezet naar VVDSL op mijn verzoek. Hierna kan je in Mijn Telfort aangeven of je een snellere verbinding wilt (waar kosten aan zijn verbonden). Je had deze aanvraag al kunnen doen overigens, zonder dat ik het voor je heb laten omzetten naar VVDSL, alleen heb ik de omzetting zélf al voor jou geregeld, dit scheelt tijd. 🙂

In de brief die je meestuurt, staat inderdaad dat je de mogelijkheid hebt om de verbinding om te (laten) zetten naar een hogere snelheid. Het zou immers bijzonder zijn, dat wij, als aanbieder zijnde, voor jou gaan bepalen hoe snel de verbinding moet worden. Wel geven we jou graag de optie om een snellere verbinding af te nemen bij ons. En dát staat in de brief. Mijn excuus voor de verwarring, ik dacht eigenlijk dat dit eerder al duidelijk was. Heb je verder nog vragen? Help je graag hoor!

Babylonia en Nisan, dank voor het ophelderen! Wordt gewaardeerd. 🙂
Michael, bedankt voor de goede service.
De upgrade is voltooid, alles werkt als een trein. Michael, nogmaals bedankt
Reputatie 8
Badge +2
Hi Roel! Fijne zaak! Veel plezier ervan hè!

Reageer