beantwoord

wifi wordt ieder jaar slechter

• 9 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb nu al meer dan 10 jaar een internet abonnement bij Telfort. En het lijkt alsof de wifi ieder jaar steeds slechter wordt. geregeld valt hij uit, moet ik het modem opnieuw opstarten. En boven werkt mijn telefoon het snelste op 4g ipv wifi. Nu al 2 keer met iemand een ander kanaal ingesteld en een versterker toegevoegd. Maar dat lijkt niets te helpen. Wellicht ben ik toe aan een nieuw modem?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 12 oktober 2017, 09:48

Hallo Mattheus, goed om je op het forum te zien met je probleem. Merk je alleen dat je WiFi niet optimaal is, of valt je bekabelde internet ook uit? En hoeveel snelheid haal je binnen met je WiFi verbinding en ook bekabeld? Wil je een bekabelde speedtest doen? Dan kunnen we van daaruit verder denken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo Mattheus, goed om je op het forum te zien met je probleem. Merk je alleen dat je WiFi niet optimaal is, of valt je bekabelde internet ook uit? En hoeveel snelheid haal je binnen met je WiFi verbinding en ook bekabeld? Wil je een bekabelde speedtest doen? Dan kunnen we van daaruit verder denken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mattheus, ben je via een andere weg geholpen? Ik hoor het graag.

Reageer