vraag

WiFi werkt niet

• 19 juli 2019
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo, ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Modem uit- en weer aangezet, daarna moeten resetten, en nu nog steeds niets... Computer geeft aan verbonden te zijn, maar er staat bij “geen internet”. Bellen naar telfort heeft geen zin, want in word steeds doorgestuurd naar stappenplannen die ik al heb geprobeerd. Help!

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

2 reacties

Reputatie 1
Heeft u draadloze versterkers of alleen de basis ?

Als u alleen de basis heeft vergeet dan het netwerk op uw pc en klik dan uw netwerk aan en voer het wachtwoord in.

Uw netwerk zou moeten beginnen met of vgv of h369A of vrv

Op het stickketje achter uw modem staan de rest van de codes die u nodig heeft zoals de beveiligingscode (wpa2)

En ssid (wifi naam)

Lukt dit verhaal niet bel dan met de klantenservice (het kan nu wat drukker zijn).
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Linz, wat rot dat je internetverbinding het niet doet. Goed dat je dit aangeeft, zodat we je ermee kunnen helpen.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Je hebt ook contact gehad via social media, toch? Mijn collega heeft de verbinding nagekeken en ik zie hetzelfde, jouw modem is verbonden met ons netwerk. Het ziet er van afstand allemaal goed uit. Dat is dus wel gek, werkt je verbinding weer zoals het hoort nu, of nog niet? Zo niet, wat doen de lampjes op het modem? Hoe heb je deze precies gereset?

Reageer