beantwoord

WIFI versterkers omruilen voor SuperWiFi

• 18 september 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo, 

ik ben toch niet naar ZIGGO gegaan voor betere wifi en bij telfort gebleven. daarvoor heb ik de V10 modem gekregen en 2 versterkers erbij gekregen. maar ik heb geen kabels door het huis lopen. daarvoor had ik ook DIGITENNE. ik heb gebeld of ik de bedrade zwarte kastjes mag ruilen tegen de witte tegen die van KPN (SuperWifiversterker). Van KPN mag het niet omdat ik nog niet over ben, en telfort heeft ze niet. 2 keer op en neer met de klantenservice.van Telfort en KPN.

op se website van telfort wordt alles doorgeslikt naar KPN dus wat is het verschil? dan kom ik juist bij de 2 versterkers. Vreemd.

ik wil gewoon de zwarte kastjes ruilen tegen de witten en evt het verschil wel bij betalen. ik heb niks aan die w]zwarte kastjes. nu is het signaal; boven en in de studeerkamer, nog steeds niet beter, eerder trager. Ik heb de V10 een maand op proef, als het me niet bevalt kan ik nog altijd naar ZIGGO of een andere. 

ik mail omdat ik van links naar rechts ga met de klantenservice 

ik hoor het wel.

groeten

chris 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 september 2020, 20:10

Hoi @Chrisheuvel, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat bij ons bent gebleven, je hebt een mooie aanbieding gekregen en deze versterkers. Nu wil je deze graag omruilen voor de SuperWiFi's. Daar kan ik je niet aan helpen helaas. Wij hebben ze niet en je bent nog geen klant bij KPN, al gaat dat niet lang meer duren. We zijn inderdaad een, maar toch nog verschillend. Maar ook KPN heeft niet de mogelijkheid om de kastjes om te ruilen helaas. Je hebt helemaal geen mogelijkheid om kabels te trekken of te splitten?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Chrisheuvel, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat bij ons bent gebleven, je hebt een mooie aanbieding gekregen en deze versterkers. Nu wil je deze graag omruilen voor de SuperWiFi's. Daar kan ik je niet aan helpen helaas. Wij hebben ze niet en je bent nog geen klant bij KPN, al gaat dat niet lang meer duren. We zijn inderdaad een, maar toch nog verschillend. Maar ook KPN heeft niet de mogelijkheid om de kastjes om te ruilen helaas. Je hebt helemaal geen mogelijkheid om kabels te trekken of te splitten?

Hallo @Chrisheuvel je zou de zwarte op Marktplaats kunnen zetten en in de webshop van KPN de witte kunnen bestellen of overstappen naar het 'echte' KPN, dan krijg je ze gratis onder voorwaarden.

Reageer