beantwoord

WiFi van ZyXEL modem werkt helemaal niet meer

• 11 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

goedemiddag, ik maak gebruik van een ZyXEL modem. helaas lukt het mij niet meer om een wifi-verbinding te krijgen, heb al van alles geprobeerd. meerdere keren resetten, stekkers erin/eruit.

alles werkt, behalve de wifi.

ik ontvang graag een nieuwe modem.

met vriendelijke groet,
J.S. Westbroek

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 13 augustus 2019, 09:16

Goedemorgen @AZ4BH62N, goed dat je al van alles hebt geprobeerd. Ik begrijp dat je de WiFi verbinding van jouw Zyxel modem helemaal niet meer aan de praat krijgt. Dat is niet fijn, ik help je graag verder.

Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd, aangezien je al verschillende dingen hebt geprobeerd. Je ontvangt het nieuwe modem zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @AZ4BH62N, goed dat je al van alles hebt geprobeerd. Ik begrijp dat je de WiFi verbinding van jouw Zyxel modem helemaal niet meer aan de praat krijgt. Dat is niet fijn, ik help je graag verder.

Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd, aangezien je al verschillende dingen hebt geprobeerd. Je ontvangt het nieuwe modem zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?

Reageer