Wifi valt weg

• 21 juni 2018
  • 15 reacties
  • 326 keer bekeken

Hallo ik heb zins een paar weken problemen met de wifi die uitvalt of niet kan verbinden met mijn telefoon heb alles al geprobeert nieuw kanaal een reset . De wifi doet het alleen als ik de modem uit en aan zet maar daarna ben ik het wifi signaal al weer kwijt en kan geen verbinding maken wie weet een oplossing

Marc

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je
Ik heb een experia V8
Reputatie 8
Badge +17
Doet je phone het wel bij andere wifi netwerken bv van de buren of zo en welk type en merk phone heb je
Ik heb een iphone 6s plus ongeveer 2 jaar en nooit geen problemen gehad en overal waar ik kom geen problemen met de wifi . Ik kan ook niet mijn zenderpakket bekijken op de tv ik krijg dan een melding dat er wat fout is gegaan tijdens het aanmelden maar tv zenders werken perfect
Deze klant had hetzelfde probleem, en heeft via de KS een V10 gekregen.
https://forum.telfort.nl/wifi-269/wifi-valt-steeds-weg-met-iphone-6-en-ipad-air-2-niet-met-mijn-nieuwe-ipad-experiabox-v8-76456
Reputatie 8
Badge +17
V.w.b je tv ontvanger neem onderstaande link eens door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Alles gedaan maar niks geholpen bij een reset kan ik wel verbinding krijgen maar zodra ik de wifi uitzet en weer aan kan hij geen verbinding meer maken experia box v8 komt uit april 2014 misschien aan vernieuwing toe ?
Reputatie 8
Badge +17
Lijkt mij eerlijk gezegd ook een modem probleem, vul je klantnummr in op je forum profiel zodat webcare weet wie je bent
Mijn klantnr is ***********
Reputatie 8
Badge +17
Je klantnummer kun je beter uit het topic verwijderen omdat iedereen het kan zien, ik bedoelde in het forum profiel invullen dus op je naam klikken en daar op profiel klikken en invullen bij de gegevens
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marc, welkom op het forum! Wij hebben meerdere signalen ontvangen van klanten met hetzelfde probleem welke wij aan het onderzoeken zijn.
Ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Ik kom hier volgende week op terug.
Hallo Stephen,
mijn modum doet ook ongeveer 2 a 3 weken hetzelfde.
bekabeld heb ik wel verbinding maar op de wifi is het maar de vraag wie er verbinding krijg.
ik krijg wel de modum naam te zien maar daar staat dan bij dat er geen internetverbinding is.
op een andere modum in huis werkt de wifi wel constant goed.
ik heb een paar keer een hard reset gedaan maar dat helpt niet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo HermanWardt, ik wil je graag vriendelijk verzoeken om een eigen topic te starten. Daarin ook aangeven welk resultaat deze stapen hebben opgeleverd. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Marc, wij hebben vernomen dat er wat WiFi problemen zijn met iPhone 6 en 6s vanwege een bugje in de software. Je kan proberen om je iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen om te kijken of het probleem is opgelost.

Ervaar je ook WiFi-problemen met andere apparaten? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Wij hebben meerdere signalen ontvangen van klanten die verbindingsproblemen ervaren met hun iPhone in combinatie met hun Experiabox V8 modem. Om het overzicht te bewaren plaats ik een slotje op dit topic en verwijs ik graag door naar onderstaand topic.

iPhone maakt geen goede verbinding met V8