Al een behoorlijke tijd heb ik last van haperend internet. Zo ligt wifi er 50% van de tijd eruit. Soms valt het helemaal weg. Soms zeggen de apparaten wel dat er wifi is maar wordt er aangegeven dat er geen verbinding mogelijk. Ik heb inmiddels een nieuwe modem ontvangen maar helaas lost dit het probleem niet op. Ook heb ik een bekabelde wifi versterker maar alsnog lijkt dit niet te helpen. Ook bij hoge download snelheden op de bekabelde computer valt internet ook helemaal weg al lijkt de download wel door te gaan. Het UTP kabeltje naar de muur heb ik vervangen. Ook heb ik in het kastje gekeken of er iets met de bekabeling was. Ik zie niets bijzonders. De lampjes op de Experia v8 branden alleen het wifi lampje flikkert. Vaak heb ik het modem gerest , ook harde reset. Dit helpt vaak eventjes maar toch wanneer je het even vergeten bent is er zomaar geen wifi meer. Ook heb ik geprobeerd de 'Channel' te veranderen bij inloggen modem. Dit was ook tevergeefs. Dit probleem is sinds een maand of 4 gaande. Hiervoor was er geen probleem. Weet iemand nog een oplossing?
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Jammer dat het nog niet geholpen heeft DHum! Heb je zowel de iPhone als de iPad naar de nieuwste versie bijgewerkt? Ik ben ook benieuwd of er daarnaast nog andere apparaten via WiFi zijn verbonden met het modem en of deze hetzelfde vertonen. Ik hoor het graag!
Bekijk reactie