beantwoord

Wifi lampje aan, maar geen Wifi (nieuwe aansluiting)

• 27 juni 2017
  • 9 reacties
  • 166 keer bekeken

Vandaag aangesloten op Telfort glasvezel. Experia Box V8 ontvangen. Monteur heeft alles aangesloten, maar niets getest. Toen apparaat klaar was met update geprobeerd via Wifi verbinding te maken. Alle lampjes branden netjes. Helaas is de Wifi niet zichtbaar. Op geen enkel apparaat. Bekabeld kan ik wel op internet.

Wifi is via web-portal aan/uit te zetten, maar niet via de knop aan de zijkant van apparaat. Via web-portal is deze knop aan/uit te zetten, maar zonder enig resultaat. Harde reset heeft ook geen effect. Heb al elke optie via web-portal proberen aan te passen voor WLAN; maar geen enkele keer wordt de SIDD zichtbaar voor aparaten.
icon

Beste antwoord door RemcoL 30 juni 2017, 08:53

Alles werkt. Bij thuiskomst binnen 10 minuten alles aangesloten, SSID en key-phrase aangepast naar mijn 'oude' instellingen en alle devices hadden meteen verbinding. 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Lijk me een kapot exemplaar Experia Box V8.
Maar even op webcare wachten voor opsturen ander exemplaar.
Reputatie 8
Badge +18
De Wifi knop aan de zijkant tussen de 10 en 15 seconden indrukken al geprobeerd
Tot aan een volle minuut elke knop geprobeerd. Reset software matig en via de knop. Disable en enable wifi, etc. Helaas niets lijkt er voor te zorgen dat de router zichtbaar wordt. Hopelijk dat er snel wordt gereageerd door Telfort.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Remco, dank voor het aanmaken van een topic. Ik denk ook dat het modem dat je hebt ontvangen niet lekker werkt. Daarom ga ik hem voor je vervangen voor een nieuwe. Het is helaas niet mogelijk om een V10 toe te sturen. Dit wordt alleen gedaan in situaties waarbij een V8 niet goed werkt i.c.m. een WiFi-versterker. Maar, laren we voorop stellen dat we jou natuurlijk graag een goed werkend modem leveren. Laat je het mij weten als het andere exemplaar binnen is? Dankjewel.
Belangrijkste is inderdaad dat het werkt. Ik zal laten weten wanneer de modem is ontvangen en werkt.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Remco, 12 minuten geleden is het modem bij je bezorgd. Ben erg benieuwd naar de status! 🙂
Ga bij thuiskomst meteen controleren of alles werkt. Bedankt voor het snel opsturen.
Alles werkt. Bij thuiskomst binnen 10 minuten alles aangesloten, SSID en key-phrase aangepast naar mijn 'oude' instellingen en alle devices hadden meteen verbinding. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi Remco, BAM! Dat zie ik graag natuurlijk! Fijn om te horen dat het overzetten vlekkeloos is verlopen. Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer