beantwoord

WiFi en tv vallen steeds vaker weg Zyxel modem

• 8 juli 2019
  • 6 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1
De laatste tijd blijft de televisie van hangen en valt de wifi vaak uit. Ik heb meerdere malen het modem gereset en ook de tv ontvanger.

Ik vermoed dat het aan het modem ligt, aangezien de WiFi ook regelmatig wegvalt.
Het gaat om een Zyxell private mr37pw

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 juli 2019, 10:56

@radiol Hoi Romy, niet fijn dat tv en WiFi steeds vaker wegvallen. Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze er meteen bij gepakt.

Ik ben het met @jimny eens, het lijkt erop dat het modem niet goed meer werkt. Daarom zorg ik dat je een nieuwe krijgt 🙂 Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Er zitten instructies bijgesloten over het daarna gratis retourneren van het oude modem. Ik verwacht dat alles weer goed werkt zo gauw je het nieuwe modem aangesloten hebt.

Laat je weten of alles is gelukt en hoe het daarna met de verbinding gaat?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer zodat webcare Telfort ziet wie je bent als ze aan je topic toezijn, het lijkt mij dat het WiFi gedeelte van het modem defect is
Reputatie 1
Dag Jimmy,

Voor zover ik zie staat dit ingevuld bij mijn profiel.

Met vriendelijke groet,

Romy
Reputatie 8
Badge +9
@radiol Hoi Romy, niet fijn dat tv en WiFi steeds vaker wegvallen. Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze er meteen bij gepakt.

Ik ben het met @jimny eens, het lijkt erop dat het modem niet goed meer werkt. Daarom zorg ik dat je een nieuwe krijgt 🙂 Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Er zitten instructies bijgesloten over het daarna gratis retourneren van het oude modem. Ik verwacht dat alles weer goed werkt zo gauw je het nieuwe modem aangesloten hebt.

Laat je weten of alles is gelukt en hoe het daarna met de verbinding gaat?
Reputatie 8
Badge +9
@radiol Ik hoop dat geen bericht goed bericht is, en dat alles gelukt is met het nieuwe modem. Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reputatie 1
Dag Alexandra,

Het modem is inmiddels geïnstalleerd en werkt prima.

Groet,

Romy
Reputatie 8
Badge +9
@radiol Hoi Romy, daar ben ik blij mee 🙂 Dankjewel voor je berichtje. Maak gerust een nieuw topic aan als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen.

Reageer