Mijn WiFi doet zeer vervelend. Hij valt al lange tijd heel vaak uit. Uit- en aanzetten werkt ook niet want de Wifi valt nog steeds vaak uit. Resetten heeft geen effect hierop en ook alle andere tips hebben geen effect. Verder geen veranderingen in of rondom het huis gehad in die tijd.
Ook is mijn internet traag. Ik zou 50Mbit moeten hebben maar ik heb tussen de 15 en 20Mbit
Via kabel heb ik hetzelfde probleem. Ik ben al een aantal jaren klant bij Telfort en nooit klachten met wifi gehad sinds nu en heb de modem Experia Box V8 al jaren. misschien ligt het aan de modem?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Vriendelijke groet,
Admin: bericht afgesplitst naar eigen topic
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Ik ben ook benieuwd hoe de Experia Box is aangesloten op het hoofdaansluitpunt (het IS/RA-punt), hoe lang is deze kabel, is deze plat of rond en zit er mogelijk nog een ander kastje tussen? Ik hoor het graag van je.