beantwoord

werkelijke Internet snelheid tov fourstack VDSL/VVDSL

• 15 juni 2018
  • 48 reacties
  • 1399 keer bekeken

Toon het eerste bericht

48 reacties

Reputatie 1
Hallo Spim, helaas nog niet. Het systeem verwacht deze datum op 5 juli beschikbaar te hebben. Er moet namelijk van alles worden geregeld om jouw verbinding om te zetten.
Graag wil ik je adviseren om dit topic in de tussentijd in de gaten te houden. Uiterlijk 5 juli zal de datum van omzetting aan jou bekend worden gemaakt.

Graag verneem ik wanneer mijn verbinding omgezet gaat worden.
Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +4
Hi Spim,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb een in het systeem gekeken en sinds vanmorgen vroeg staat er een geplande opleverdatum in het systeem, namelijk 5 juli. Je kunt vandaag dus de omzetting verwachten. Ik zou je sowieso adviseren om je modem iedere twee uur even te herstarten, mocht het signaal al actief zijn. Geef morgen gerust een seintje als de snelheid nog niet hoger ligt, zodat we actie kunnen ondernemen wanneer dat nodig is!
Reputatie 1
Hi Spim,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb een in het systeem gekeken en sinds vanmorgen vroeg staat er een geplande opleverdatum in het systeem, namelijk 5 juli. Je kunt vandaag dus de omzetting verwachten. Ik zou je sowieso adviseren om je modem iedere twee uur even te herstarten, mocht het signaal al actief zijn. Geef morgen gerust een seintje als de snelheid nog niet hoger ligt, zodat we actie kunnen ondernemen wanneer dat nodig is!

Dag Rozemarijn,

Sinds gisteren verschillende keren de modem uit en aan gezet. Dit door-middel van de stroomstekker eruit en erin.
Helaas is de snelheid ongewijzigd..
Reputatie 8
Badge +10
Is ook nog steeds profiel 8B. Je aansluiting is dus nog niet overgenomen in de wijkkast, helaas...
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad dat de omzetting niet is gedaan. Dat is erg spijtig natuurlijk. Het kan natuurlijk zijn dat het vandaag alsnog gebeurt. We houden het in ieder geval even in de gaten en mocht het nog niet gebeurd zijn na het weekend gaan we verder kijken om dit te bespoedigen.
Reputatie 1
Ik zie inderdaad dat de omzetting niet is gedaan. Dat is erg spijtig natuurlijk. Het kan natuurlijk zijn dat het vandaag alsnog gebeurt. We houden het in ieder geval even in de gaten en mocht het nog niet gebeurd zijn na het weekend gaan we verder kijken om dit te bespoedigen.

Dit weekeinde verscheidene keren modem uit en aangezet. Geen verandering..
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Spim,

Daar was ik weer. Ik heb vandaag even gekeken en de order is afgewezen zonder duidelijke reden. Ik heb even contact gelegd met de collega's die de omzetting van je lijn verwerken. De order wordt opnieuw aangeboden en de technische afdeling gaat ermee bezig om dit zo snel mogelijk te verwerken. Ik kan helaas nog geen inschatting geven van hoe lang dit gaat duren. Ik houd de order iedere dag in de gaten en geef een terugkoppeling als er nieuws is!
Reputatie 1
Hi @Spim,

Daar was ik weer. Ik heb vandaag even gekeken en de order is afgewezen zonder duidelijke reden. Ik heb even contact gelegd met de collega's die de omzetting van je lijn verwerken. De order wordt opnieuw aangeboden en de technische afdeling gaat ermee bezig om dit zo snel mogelijk te verwerken. Ik kan helaas nog geen inschatting geven van hoe lang dit gaat duren. Ik houd de order iedere dag in de gaten en geef een terugkoppeling als er nieuws is!

Bedankt voor de update. Ik hoor graag wanneer ik gebruik kan maken van de hogere internet snelheid.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Spim,

Daar was ik weer. Ik zie dat de order vandaag geaccepteerd is, dus dit is een goede ontwikkeling. De omzetting is dus nu in behandeling, zodra het is opgeleverd zul je een verschil merken. Ik wil je ook even heel erg bedanken voor je geduld in deze situatie, het is erg vervelend dat er zo'n lange verwerkingstijd aan verbonden is. Ik houd de order nog steeds in de gaten!
Reputatie 1
Hi Spim,

Daar was ik weer. Ik zie dat de order vandaag geaccepteerd is, dus dit is een goede ontwikkeling. De omzetting is dus nu in behandeling, zodra het is opgeleverd zul je een verschil merken. Ik wil je ook even heel erg bedanken voor je geduld in deze situatie, het is erg vervelend dat er zo'n lange verwerkingstijd aan verbonden is. Ik houd de order nog steeds in de gaten!

Fijn dat hij nu wel geaccepteerd is. Moet ik hier mijn modem nog voor herstarten of niet?
Tot nu toe is er namelijk nog niet veranderd.
Reputatie 8
Badge +10
Nee, de omzetting zal altijd een DSL-resync tot gevolg hebben waardoor je modem zich instelt op het nieuwe signaal.

Een reset of reboot is daarom niet nodig.
Reputatie 1
Nee, de omzetting zal altijd een DSL-resync tot gevolg hebben waardoor je modem zich instelt op het nieuwe signaal.

Een reset of reboot is daarom niet nodig.

Bedankt voor het heldere antwoord op mijn vraag.
Modem zit tot op heden op;
PROFILE_8B
Download: 24000 Kbps.
Upload: 2699 Kbps.
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Spim,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik zie dat er een nieuwe plandatum is gekomen voor de oplevering van je nieuwe lijn, namelijk 26 juli. De wijziging wordt deze weken uitgevoerd, dit laat dus nog even op zich wachten 😞 We houden de order constant in de gaten, zodat we in kunnen grijpen waar nodig!
Reputatie 1
Inmiddels is de verbinding helemaal ingestort...ik hoop dat het gauw sneller gaat worden..
Reputatie 8
Badge +11
Dat is een stuk minder geworden inderdaad! De plandatum staat nog steeds op 26 juli, dus het is de bedoeling dat het later deze week beter gaat worden. Ik blijf dit voor je in de gaten houden.
Reputatie 1
Mijn dank is groot!

Reputatie 1
Ter info:

Reputatie 8
Dan loopt de speedtest nog rijkelijk achter op de verbinding die er nu mogelijk zou moeten zijn.
Reputatie 8
Badge +11
Je bent me voor, ik was de wijziging net voor je aan het controleren 🙂 De snelheid ziet er zo een stuk beter uit!
De wijziging is zo te zien nog niet volledig afgerond, maar gezien de snelheid die je nu haalt lijkt de technische kant al wel afgerond te zijn en is het puur administratief (zoals bijvoorbeeld de limiet wat doorgelaten kan worden) wat nog moet doen. Een order met de huidige status zou binnen 24 uur helemaal klaar moeten zijn, dus ik zal het morgen nog eens voor je checken.
Reputatie 8
Badge +11
Daar ben ik weer, de wijziging is nu ook administratief afgerond. Hierdoor zal je nu de snelheid van het van het abonnement moeten kunnen halen. Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan doen 🙂
Reputatie 1
Daar ben ik weer, de wijziging is nu ook administratief afgerond. Hierdoor zal je nu de snelheid van het van het abonnement moeten kunnen halen. Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan doen :)

Bedankt alles werkt na behoren! Ik zou eigenlijk nog 1 Digitenne op willen zeggen en daarvoor in de plaats een extra TV-tuner.. Wel compleet off-topic maargoed 😆
Kan beiden online.

zoek " Digitenne opzeggen"
En
"Telfort 2e ontvanger bestellen"
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan! Fijn om te lezen dat het nu goed werkt. Het omruilen van de ontvangers kan inderdaad via de manier die nelly jacoba beschrijft. Het zijn verschillende stappen, doordat een Digitenne abonnement bij KPN loopt en de interactieve tv-ontvanger via ons. Is het daarmee al gelukt? 🙂

Reageer