beantwoord

Welke internet snelheid is nu echt bereikbaar

• 14 november 2016
  • 13 reacties
  • 751 keer bekeken

Reputatie 2
Ik log vandaag in op "mijn Telfort" en krijg het bericht dat er nu echt snel internet beschikbaar is op mijn adres (100/100). Ik werd al helemaal blij. Als ik vervolgens ga kijken bij upgrade abonnement dan zie ik dat er maximaal 22Mbit beschikbaar is. Nu heb ik abo van 20Mbit/2Mbit. Upgraden voor 10% winst ga ik natuurlijk niet doen. Als ik kijk bij Xs4All dan wordt 36M als maximum beloofd. Wat ik nu echt verwachten als ik upgrade?
icon

Beste antwoord door cobus 16 november 2016, 18:13

Dit is een fout in de webpagina en hebben ze blijkbaar nog niet aangepast, deze fout is meegekomen met de update van mijn telfort.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Met dien verstande dat als er "Pair Bonding" bij staat, Telfort dat niet levert.
Heb je tevens data in de rechter kolom - FttH, is er glasvezel aanwezig.
Reputatie 2
Dank. Duidelijk. Lijkt er dus op dat Xs4All wel bonding aanbiedt op mijn postcode.
Overigens wel raar dat "Mijn Telfort" jubelt dat er sneller internet beschikbaar is. Waarschijnlijk vooruit lopend op geplande upgrade volgend jaar.
Reputatie 2
@webcare: kunnen jullie me vertellen waarom ik onderstaande melding krijg als ik inlog? Vind het best misleidend.
"Op jouw adres is supersnel internet mogelijk (100Mbit/100Mbit)."
Reputatie 8
Badge +17
En als je bv in de shop dit glasvezel 100/100 abonnement besteld krijg je dan ook de melding dat het abonnement op jou adres leverbaar is
Reputatie 6
Badge +7
Dit is een fout in de webpagina en hebben ze blijkbaar nog niet aangepast, deze fout is meegekomen met de update van mijn telfort.
Reputatie 8
Badge +16
@webcare: kunnen jullie me vertellen waarom ik onderstaande melding krijg als ik inlog? Vind het best misleidend.
"Op jouw adres is supersnel internet mogelijk (100Mbit/100Mbit)."

Op jouw adres kunnen wij een snelheid van maximaal 22 Mb/s leveren. De snelheid van 100/100 Mb/s is inderdaad een foutje zoals cobus heeft aangegeven. Wij hopen deze zo spoedig mogelijk te herstellen. Excuses voor de verwarring.

@cobus,

Bedankt!
""Op jouw adres is supersnel internet mogelijk (100Mbit/100Mbit).""
Het staat ook bij mij in Mijn Telfort. In oktober zou dit een fout zijn op de website, lees ik elders, het is nu 11 december!
Maar àla.
Ik zou ook voor een sneller internet kunnen kiezen, staat ergens, gewoon tijdelijk, aan/uitzetten, maar ook die instelling heb ik niet.
Ik heb gewoon koper, geen glas te zien hier.
Kortom, hoe kom ik aan een snelle uploadsnelheid? Gewoon 100 of 200 Mbits? Via welk abonnement? Of abonnementsaanpassing? Ik zie door de bomen echt geen bos meer.
grt
Pieter
Reputatie 8
Badge +19
Welke snelheid überhaupt beschikbaar is, en met welk type abonnement (dsl of glas) kan je zien als je op onderstaande link je postcode en huisnummer invult.

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Reputatie 8
Badge +17
@PieterR: wat voor snelheid geeft deze website: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Zoals gezegd heb ik koper, die website zegt:
Koper Beschikbaar Small green check Distributiepunt(en) Zt-AAS, Zt-Nijh Internet Snelheid 100 Mbit/s iTV 2 HD
Wat FttH Beschikbaar Small red cross Distributiepunt(en) Internet Snelheid - iTV -
Technologie Internet Snelheid ADSL2+ 14 Mbit/s VDSL2* 100 Mbit/s Bonding* - * ISDN niet mogelijk bij VDSL en Bonding.
Ik heb al eerder een nieuw modem gekregen voor VDSL.
Reputatie 8
Badge +19
100 Mbps is beschikbaar dus je kan kiezen uit 2 abonnementen, t.w. 50/5 en 100/10.
100/100 of hoger zoals je eerder zegt is alleen beschikbaar bij glasvezel.

En nu... contact met Telfort opnemen en je abonnement upgraden naar het gewenste abonnement.
dank!
Reputatie 8
Badge +19
dank!
Graag gedaan... 😃