Welke Firmware?

  • 28 januari 2018
  • 2 reacties
  • 459 keer bekeken

Ik heb een experia V8, met firmware 02.00.138v2w4 (16-08-2017) blijkbaar ontstaan die factory reset. Continue geen internet en tv. En de datum staat ook op 16-08-2017. Probleem van geen internet/ tv is de reden van de factory reset. Kan een geforceerde update worden gedaan door Telfort? Of word die op een bepaalde vaste tijdstip uitgevoerd?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Normaal gesproken wordt een firmware automatisch geinstalleerd wat meestal s'nachts plaatsvindt, mits je modem aanstaat
Reputatie 7
Badge +13
Hoi hiddehidde, welkom op het forum. Ik begrijp dat je problemen ervaart met je TV en Internet. Je vermoeden is dat dit met de update samenhangt. Zoals jimny zegt worden updates automatisch naar je modem gepusht. De versie die je noemt is de meest recente versie. Kan je mij uitleggen wat er gebeurt als internet en TV weg zijn? Zie je dan dat bepaalde lampjes op je modem uitvallen of branden alle lampjes? Aan de hand van die informatie kan ik beter inschatten wat er speelt.

Reageer