Beste antwoord door Jurgen - Telfort
Als nieuwe klant ontvang je de Experia Box V10 of V10a. Ben je al klant? Dan kun je de V8 niet omwisselen voor een V10 of V10a. Waar hieronder V10 leest, geldt zowel V10 als V10a.
• Als het wifi van de V8 niet goed presteert, bekijk dan onze tips en laat in het topic eventueel een bericht achter. Een eerste tip: heb je een Experia Box V8 en wil je gebruik maken van een draadloos signaal op 5GHz, schaf dan een Experia Wifi aan.
• Als je V10 stuk blijkt, dan krijg je een vervangende V10.
• Als je een V8 of Zyxel hebt en hij blijkt stuk, dan krijg je een vervangende V8.
• Stap je over van een koperabonnement naar een glasvezelabonnement? Als je dan al een geschikt modem hebt, dan houd je dat modem. Geschikte modems zijn de Experia Box V8 en de Experia Box V10. Heb je een ander modem, dan ontvang je de Experia Box V10.
Waarom wordt de Experia Box V10 niet aan iedere klant geleverd?
Zowel het V8 als het V10 modem is geschikt voor alle Telfort-diensten, glas en koper, iTV en vast bellen. Zoals je je misschien kunt voorstellen, zijn nieuwe modems erg kostbaar. Daarnaast vinden we het belangrijk om energiezuinig beleid te voeren. Modems weggooien past daar niet bij. Om die twee redenen kopen we slechts een beperkt aantal Experia Box V10s in en kunnen we niet aan iedere klant een V10 leveren.
Hoe kan het dat iemand 'onterecht' een V10 of V8 heeft ontvangen?
Het kan voorkomen in tijden van schaarste van andere modems, dat we het V10-modem inzetten in plaats van de V8. Ook de V10 kan tijdelijk niet op voorraad zijn.
Laatste update: 25 januari 2019