beantwoord

wel wifi geen netwerk op laptop

• 22 september 2015
  • 7 reacties
  • 527 keer bekeken

gisteren windows 10 geinstalleerd.
nu is mijn labtob de verbinding kwijt.
krijg helemaal geen netwerken te zien, heb overigens wel wifi.
icon

Beste antwoord door Nisan 22 september 2015, 22:12

Sterker nog, ik zou voorlopig gewoon lekker 8.1 draaien. Uitgelezen concept en probleemloos. Wacht even met updaten naar w10 totdat alle bugs en problemen zijn getackeld.
Bekijk reactie

7 reacties

misschien is je laptop wat ouder?
Kan zijn dat de drivers niet zijn gemigreerd. Ik zou n utp kabel aan je laptop hangen en vervolgens de drivers van de laptop op de site van de fabrikant even opzoeken en downloaden.
Je info is verder te summier om er iets zinnigs van te zeggen.
misschien is je laptop wat ouder?
Kan zijn dat de drivers niet zijn gemigreerd. Ik zou n utp kabel aan je laptop hangen en vervolgens de drivers van de laptop op de site van de fabrikant even opzoeken en downloaden.
Je info is verder te summier om er iets zinnigs van te zeggen.

laptop is 3jaar oud en had gisteren gewoon verbinding totdat ik windows had geupdate naar windows 10, hierna was mijn reguliere verbinding weg, ook zie ik dat er geen andere nerwerken worden gevonden. zoals gezegd is er wel wifi.
vwbt drivers en utp kabel, dat is hocus pocus voor mij.
Nadat ik hem teruggezet heb naar windows 8.1 was mijn eigen netwerk en die van de rest van de straat weer zichtbaar....
Als je toch naar W10 wilt zou ik iemand vragen die wel weet wat drivers en utp zijn om je te helpen.
Sterker nog, ik zou voorlopig gewoon lekker 8.1 draaien. Uitgelezen concept en probleemloos. Wacht even met updaten naar w10 totdat alle bugs en problemen zijn getackeld.

dankje!
Maar ook dan zullen de drivers ge-update moeten worden......

Reageer