beantwoord

Wel VDSL beschikbaar? Of toch alleen ADSL??

• 16 januari 2012
  • 37 reacties
  • 12628 keer bekeken

Hallo,

Als ik de postcodecheck op telfort.nl doe dan wordt aangegeven dat op mijn adres Internet Extra beschikbaar is, waarbij ik snelheden tot max. 40Mb/s zou kunnen halen (zie bijlage Telfort1).

Doe ik de postcodecheck op bbned.nl dan zie ik dat de maximaal haalbare snelheid op mijn adres 20Mb/1Mb is (zie bijlage Telfort2).

Kan ik hieruit concluderen dat ik de 40Mb/s downloadsnelheid van Telfort op dit moment dus toch niet ga kunnen halen op mijn adres en ik dus net zo goed Internet Standaard kan bestellen?
icon

Beste antwoord door Telfort webcare 16 januari 2012, 15:13

Gegevens in goede orde ontvangen. Dekking is geverifieerd en naar alle waarschijnlijkheid wordt de volledige snelheid van Internet Extra (40/5) gehaald.

Henk
Bekijk reactie

37 reacties

En hierbij de tweede bijlage (Telfort2).

Graag een reactie.
Badge
Je kan hieruit concluderen dat je het wel gaat halen
Badge +7
@Superbaddd,

Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privé bericht zodat ik dit ook kan controleren.

Henk
@Superbaddd,

Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privé bericht zodat ik dit ook kan controleren.

Henk

Pb verzonden 🙂
Badge +7
Gegevens in goede orde ontvangen. Dekking is geverifieerd en naar alle waarschijnlijkheid wordt de volledige snelheid van Internet Extra (40/5) gehaald.

Henk

Henk

Dank voor het bericht!

Ik ga nu meteen bestellen.

Kan na het bestellen de bedenktijd eraf worden gehaald? Ik laat even weten als het zover is.
Badge +7
Dat is zeker mogelijk. Ik hoor het dan graag van u.

Henk
Dat is zeker mogelijk. Ik hoor het dan graag van u.

Henk

En gisteren Internet Extra besteld!

Hierbij het verzoek om de bedenktijd eraf te halen.

Vraag: wat merk ik hier concreet van?
Badge +7
@Superbaddd,

Als de bedenktijd eraf gehaald wordt zal het internet doorgaans een week eerder opgeleverd worden. 🙂 Ik heb de bedenktijd voor u er af gehaald en zodra er een plandatum is voor oplevering van de verbinding laat ik u dit weten.

Henk
@Superbaddd,

Als de bedenktijd eraf gehaald wordt zal het internet doorgaans een week eerder opgeleverd worden. 🙂 Ik heb de bedenktijd voor u er af gehaald en zodra er een plandatum is voor oplevering van de verbinding laat ik u dit weten.

Henk

Dank voor uw bericht.
De opleverdatum hoop ik spoedig van u te mogen vernemen 🙂
Is er al een datum bekend of ben ik nu iets te optimistisch? :lol:

Het zit namelijk zo dat ik thuis zonder internet zit 😢

Waarom staat bij de bestelstatus dat de bestelling nog geannuleerd kan worden als de bedenktijd eraf is gehaald? Blijft dit zo of wordt het binnenkort nog ge-update?
Badge +7
Is er al een datum bekend of ben ik nu iets te optimistisch? :lol:

Het zit namelijk zo dat ik thuis zonder internet zit 😢

Waarom staat bij de bestelstatus dat de bestelling nog geannuleerd kan worden als de bedenktijd eraf is gehaald? Blijft dit zo of wordt het binnenkort nog ge-update?

De status van uw bestelling is niet up-to-date door het verwijderen van de bedenktijd. De geplande opleverdatum is op 02-02-2012.

Henk

De status van uw bestelling is niet up-to-date door het verwijderen van de bedenktijd. De geplande opleverdatum is op 02-02-2012.

Henk

Dank voor uw bericht!

02.02.2012 wordt dus de dag dat ondergetekende de beschikking krijgt over supersnel internet =P~

(02.02.2012 is trouwens ook de dag dat Willem en Maxima 10 jaar zijn getrouwd =D>)
@ Webcare:

Verlopen de werkzaamheden volgens schema? Ben erg benieuwd, want 02.02 is volgende week al :lol:

Is er al te zien wanneer ik de modem kan verwachten?
Badge +7
De geplande opleverdatum is nog niet gewijzigd. Er is nog geen track/trace bekend van het modem, het is dus nog even afwachten, het modem zal er waarschijnlijk begin volgende week zijn :)

Henk
De geplande opleverdatum is nog niet gewijzigd. Er is nog geen track/trace bekend van het modem, het is dus nog even afwachten, het modem zal er waarschijnlijk begin volgende week zijn :)

Henk

@ Webcare:

Is de track&trace van het modem al bekend? 😮
Kreeg net een SMS dat de verbinding gereed is voor gebruik, maar helaas nog geen modem? :?:
Badge +7
Track/trace van het modem is zojuist bekend geworden. Ik heb u de code via een privé bericht verstuurd. De oplevering stond gepland voor 02-02-2012 maar is eerder opgeleverd. Het modem zal waarschijnlijk morgen bij u binnenkomen.

Henk
Track/trace van het modem is zojuist bekend geworden. Ik heb u de code via een privé bericht verstuurd. De oplevering stond gepland voor 02-02-2012 maar is eerder opgeleverd. Het modem zal waarschijnlijk morgen bij u binnenkomen.

Henk

Dank voor uw bericht en het snelle handelen.

Heb de pb ontvangen, maar de link werkt niet. Waarschijnlijk omdat ik maar de helft ervan te zien krijg...
Badge +7
Excuus, ik heb de code nogmaals verstuurd (en gecontroleerd). :)

Henk
Excuus, ik heb de code nogmaals verstuurd (en gecontroleerd). :)

Henk

Mijn dank is groot! =D>
Ik heb hier nog een cisco modem liggen en vraag me derhalve het volgende af:

Als ik de netwerkinstellingen van Telfort daarin zet en het internet op ga, kan dat kwaad als ik morgen dan de Zyxel in gebruik neem ivm DLM?
Badge
Je gaat internet geleverd krijgen over vdsl weet niet of je cisco daar geschikt voor is.
Je gaat internet geleverd krijgen over vdsl weet niet of je cisco daar geschikt voor is.

Ik weet het ook niet, dus ga ik gewoon wachten tot morgen 🙂
Het modem gisteren ontvangen, netjes aangesloten en WLAN werkt naar behoren 😃

Maar als ik via LAN verbinding wil maken krijg ik alleen lokaal verbinding. Moet ik na het pluggen van de kabel in de beide apparaten het modem herstarten? Of zie ik nog iets over het hoofd? :|

Reageer