Wel erg duur geworden.

• 27 oktober 2016
  • 31 reacties
  • 1712 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Badge
Je hoeft niet naar de 30 Euro, dat is voor nieuwe klanten. Bestaande houden 24 Euro voor 30/3 internet.

Je geeft het zelf al aan, betrouwbaarheid. Ik hoor genoeg horrorverhalen over Tele2 en andere budgetpartijen waar ik zelfs voor paar Euro minder niet naar toe wil.

NLE basis DSL met iTV is de enige die het overwegen waard is voor 30 Euro (het eerste jaar iig, geen idee of het daarna omhoog gaat) per maand 50/5 en ook KPN netwerk.
Reputatie 1
Badge +1
@themart,
Je bent niet goed op de hoogte!!!
Telfort heeft vorig jaar klanten een brief gestuurd waarin ze een nieuw contract aangeboden werden.
Je kon het accepteren of Oprotten (natuurlijk in wollige management taal alleen positief belicht).

Wat doet je vermoeden dat ze deze ongein niet opnieuw uitvoeren?
Ik heb er in ieder geval geen vertrouwen in!

Ook over Telfort en KPN zijn voldoende horrorverhalen vermoedelijk nog wel meer dan bij budgetpartijen.

Telfort houd zich in ieder geval NIET aan eigen management beloftes
Vaste Lage Prijs = Variabele hoge prijs
Jaarlijkse inflatie verhoging ook al is de inflatie 0 of negatief.
Telfort werkt als het al werkt in je nadeel niet in je voordeel.
Badge
Geen idee wat jij hebt, maar ik zit met 30/3 internet + iTV en vast nr op 39 Eu per maand, 5 Euro combikorting, netto 34 Euro.

Cloud iTV opnemen gratis, omdat we iTV user van 1e uur zijn met destijds tuner met lokaal/HDD opnemen.

Contractueel heb ik niks ondervonden en als ik wil kan ik maandelijks opzeggen...
@themart,
Je bent niet goed op de hoogte!!!
Telfort heeft vorig jaar klanten een brief gestuurd waarin ze een nieuw contract aangeboden werden.
Je kon het accepteren of Oprotten (natuurlijk in wollige management taal alleen positief belicht).

Die brief is blijkbaar alleen naar Dsl klanten gestuurd, ik heb zoiets nooit gezien.
Badge
Ik ben ook DSL klant en ben geen nieuwe contractsperiode aangegaan... Geen idee dus waar het om gaat.
Ik bedenk me nu net dat er wel iets is geweest over die nieuwe propositie destijd €1,00 duurder en geen coax meer. Daar ben ik juist vanwege het coax verlies nooit op ingegaan.

Reageer