beantwoord

Wegvallende verbinding ZyXEL P-2812HNU-F1

• 22 februari 2017
  • 2 reacties
  • 252 keer bekeken

Ik heb sinds een paar weken last van een wegvallende internetverbinding. Het internet valt een minuutje weg en komt dan vanzelf weer terug. In het log zie ik het volgende terug:
1 2017-02-22 22:14:29 info DSL up down log: WAN Physical Link Up. Upstream 4560 kbps Downstream 47350 kbps, DSL Type is VDSL .
2 2017-02-22 22:12:51 info DSL up down log: WAN Physical Link Down
3 2017-02-22 21:45:33 info DSL up down log: WAN Physical Link Up. Upstream 4813 kbps Downstream 47397 kbps, DSL Type is VDSL .
4 2017-02-22 21:43:46 info DSL up down log: WAN Physical Link Down

Het heeft een paar jaar prima gedraaid en er is niks gewijzigd in de bekabeling, dus weten jullie hier toevallig iets van?
icon

Beste antwoord door Leon 23 februari 2017, 20:14

Hi Kickvors, welkom op ons forum!

Balen als je altijd een fijne verbinding hebt gehad die nu gaat sputteren! Helaas kan het altijd gebeuren... Laten we er maar snel voor zorgen dat het weer de oude wordt! :)

Ondanks dat er niets aan de bekabeling is gewijzigd wil ik toch graag, net zoals nelly jacoba, dat je met een ander kabeltje test tussen het modem en het aansluitpunt.

Verder ook nog een harde reset uitvoeren op het modem alsjeblieft.

Ik hoor graag of het gelukt is of niet.
Bekijk reactie

2 reacties

Je bedrading wel gecontroleerd?
Kabeltje isra - modem al vervangen?
Niets heeft het eeuwige leven.
Badge +1
Hi Kickvors, welkom op ons forum!

Balen als je altijd een fijne verbinding hebt gehad die nu gaat sputteren! Helaas kan het altijd gebeuren... Laten we er maar snel voor zorgen dat het weer de oude wordt! :)

Ondanks dat er niets aan de bekabeling is gewijzigd wil ik toch graag, net zoals nelly jacoba, dat je met een ander kabeltje test tussen het modem en het aansluitpunt.

Verder ook nog een harde reset uitvoeren op het modem alsjeblieft.

Ik hoor graag of het gelukt is of niet.

Reageer