beantwoord

Wegvallende verbinding.

• 11 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb precies hetzelfde probleem. Om de 10 a 15 min valt alles weg. Lijkt alsof het signaal van buitenaf weg valt. Het ledje wat bij de ingaande kabel zit brand normaal en begint dan te knipperen, dat doet hij ook als ik die kabel los neem, dus daarom denk ik geen singaal vanaf buiten. Heb een v10 box en koper bedraad. We zijn twee weken op vakantie geweest en bij terugkomst is het gelijk begonnen en is nu al twee dagen zo. Van alles geprobeerd van resetten tot het vervangen van de kabels niks helpt.

Admin: afgesplitst naar eigen topic.
icon

Beste antwoord door Tommie. 24 augustus 2018, 17:58

Hoi,
Het is ondertussen opgelost. Er zat een slechte verbinding in de verbindings kast in de meterkast. Dit is de kastje waar de kabel van buiten gesplitst wordt naar de huiskamer en naar de boven verdieping. Aansluitingen zijn beter gemaakt en nu is mijn verbinding stabiel. Bedankt voor het meedenken. Gr Tommie Hendriks.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Tommie, wat irritant dat jouw verbinding steeds wegvalt. Dat begrijp ik goed. Dat is ook zeker niet fijn. Ik ben dan ook even in jouw verbinding gedoken. Hier lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. Kun je mij nu vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt in jouw woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter? Is deze al eens vervangen? Mocht daar nog ergens een splitter tussen zitten, dan mag deze ertussen uit. Ik hoor graag van je om de verolgstappen te kunnen bepalen.
Reputatie 1
Badge
Hoi,
Het is ondertussen opgelost. Er zat een slechte verbinding in de verbindings kast in de meterkast. Dit is de kastje waar de kabel van buiten gesplitst wordt naar de huiskamer en naar de boven verdieping. Aansluitingen zijn beter gemaakt en nu is mijn verbinding stabiel. Bedankt voor het meedenken. Gr Tommie Hendriks.
Reputatie 8
Badge +12
Dat is goed om te lezen Tommie. 🙂 Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer