beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 10 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

ik heb het zelfde probleem nu ook al 3 weken iedere keer de zelfde vragen kabels - harde reset - meting maar dan werkt alles dus aan de andere kant niets te zien wat ik denk dat het een ........... modem is want we zijn echt niet de eenigste.

Admin: afgesplits van dit topic.
icon

Beste antwoord door rudje 12 augustus 2018, 23:35

krijg morgen een telefoontje hoe dit probleem op kunnen lossen

ruud
Bekijk reactie

4 reacties

doe ik bart

ruud
Reputatie 8
Badge +12
Dat is helemaal goed. Mocht ik zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
krijg morgen een telefoontje hoe dit probleem op kunnen lossen

ruud
Reputatie 8
Badge +12
Hoi rudje, wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat het heel irritant is dat de diensten steeds wegvallen. Je moet dan weer opnieuw opstarten en dan werkt het weer. Dat is niet fijn. Nu probeer je een oplossing te zoeken, alleen dit lukt nog niet echt. Dat is erg spijtig. Ik wil graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw klantnummer of postcode + huisnummer willen toevoegen? Wil je in dit topic een reactie plaatsen als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik mee.

Reageer