beantwoord

Wegvallende verbinding

• 15 maart 2015
  • 7 reacties
  • 214 keer bekeken

Badge
Wegvallende wifi verbinding tevens valt het bekabelde internet regelmatig weg.
Het is niet de verbinding opzich, want de tv doet het prima, op 1 ding na, af en te hoor ik een tik in het geluid of het geluid valt een paar sec weg.
Ik denk dat het modem niet meer goed is.
De wps/wifi knop op het modem werkt niet en pas na een reset komt de verbinding weer tot stand.
De wifi instellingen staan verder ook goed.
Ik heb nog een oude zyxel modem, en ben benieuwd of ik een nieuwe kan krijgen.
Tevens is dit bij het verlengen eerder aangeboden, ik heb toen nee gezegd omdat alles het prima deed.
De storing gebeurd op meerdere apparaten.

In afwachting op reactie
icon

Beste antwoord door efrank 19 maart 2015, 16:34

Bedankt Michael voor het nasturen van een nieuw modem. Zeer snel ontvangen. Binnen 2 dagen al in plaats van enkele weken.
Puik werk! De oude gaat retour. Alles is opnieuw ingesteld en bekijken nu of alles naar tevredenheid werkt.
Mochten er nog op of aanmerkingen zijn dan laten we het weten.

Groeten,
Frank.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@efrank,

Heel irritant, zo'n wegvallende verbinding.

Ik kan dit alleen niet zien in de logs aan deze kant. Zou je het modem eens een harde reset kunnen geven door het verzonken resetknopje 20 secs ingedrukt te houden? Ik zie dat dit nog niet eerder naar behoren is gedaan.

Ik wacht op je reactie.

Michael
Badge
Dit is een aantal keer gedaan. Denk dat de modem zelf kuren heeft.
Reputatie 8
Badge +2
@efrank,

Ik kan zien dat dit (nog) niet naar behoren is gedaan. Zou je het nog eens kunnen proberen?

Michael
Badge
Het internet werkt op dit moment goed, heb het modem een soft reset gegeven en dat moet genoeg zijn.
Ik weet hoe het werkt. het resetten naar de fabrieks instellingen zou hier niks aan toevoegen.
Toen ik het abonnement ging verlengen kon ik direct een nieuw modem krijgen, ik heb toen nee gezegd omdat het goed werkte, ik zou daar graag op terug willen komen. Het modem wat we nu hebben is verouderd. de up en download snelheid is verder goed en stabiel dus de bug zit hem in het modem zelf.

Kun je me een nieuw modem toe sturen? Dan verleng ik ook weer bij Telfort want ik ben verder zeer tevreden.

Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +2
@efrank,

Ik kán je te allen tijde een nieuw modem toesturen, dat het issue niet. Alleen wilde ik er zeker van zijn dat dit ook daadwerkelijk de problemen verhelpt. Hoe dan ook stuur ik jou bij dezen een nieuw exemplaar toe. Deze wordt doorgaans binnen een aantal weken bij jou afgeleverd.

Laat je weten of deze goed werkt?

Het huidige modem mag je overigens retour sturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer [klantnummer]
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Michael
Badge
Bedankt Michael voor het nasturen van een nieuw modem. Zeer snel ontvangen. Binnen 2 dagen al in plaats van enkele weken.
Puik werk! De oude gaat retour. Alles is opnieuw ingesteld en bekijken nu of alles naar tevredenheid werkt.
Mochten er nog op of aanmerkingen zijn dan laten we het weten.

Groeten,
Frank.
Reputatie 8
Badge +2
@efrank,

Da's nog eens een fijn bericht. Graag gedaan hoor.
Ik ben erg benieuwd naar de werking van het nieuwe exemplaar. :)

Michael

Reageer