Wegvallende TV en internet verbinding.

  • 14 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Beste Telfort,

De laatste 2 weken heb ik problemen met mijn verbinding. Eerder had ik hier nooit last van en zit nu al 3,5 jaar bij jullie. Mijn tv-verbinding en internet verbinding valt vaak weg. Ik weet niet precies wat het probleem is, maar ik zou het fijn vinden als dit opgelost kan worden. Op dit moment heb ik het volgende Model: P-2812HNU-F1 en de Firmware Version is: V3.11TUE6.b6.
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,
Jinke

2 reacties

Reputatie 8
Verbindingsproblemen hoe, wat, waar? Bekabeld of via WiFi.
- Bekabeld. Controleer je verbindingen met een < kabel-tester >
- WiFi, zie de tips als Sticky in het begin van dit forum-onderdeel.
En bijv. wat RADAR als tips geeft:
http://www.radartv.nl/consumentenhulp/hulp-bij/detail/article/verbeter-je-wifisignaal-met-deze-8-tips/
Bedankt Babylonia,

Ik heb er eens naar gekeken en heb verschillende dingen geprobeerd om het te verbeteren. Helaas geen veranderingen. Morgen zal ik zelf even contact opnemen met Telfort om te kijken wat er aan de hand kan zijn. In ieder geval bedankt voor je reactie/hulp!

Reageer