beantwoord

Wegvallende diensten

• 15 december 2018
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem minstens 1 x per week tig keer resetten en zomaar opeens doen hij het weer.
Nu weer de hele avond niks geen tv geen internet
Herstel geprobeerd volledige reset geprobeerd en ja alle kabels zitten erin
Paar weken terug al na telefonisch contact een nieuw modem gehad helpt ook niets
Ik vermoed zoals het al jaren geleden ook al zo was een zwak K.. signaal waardoor je regelmatig geen verbinding hebt
Ik heb er in ieder geval spijt van te zijn overgestapt.
Alle stappen die op de Telfort site staan al diverse keren doorlopen die werken soms wel meestal niet is simpel een instabiel signaal

Admin: afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 december 2018, 16:27

Dat is er iets niet goed zit lijkt mij duidelijk. Maar wat? Ik zie inderdaad dat er contact is geweest en dat een monteur is aangestuurd. Dat lijkt mij een goed idee. Hij kan dan op locatie jouw verbinding doormeten en hopelijk heeft hij snel een idee waar het probleem zit zodat hij het kan oplossen. Als het goed is heb je een e-mail gekregen om een afspraak te maken met Guidion. Anders mag je ook altijd bellen met 088-2000121. Wil je nog laten weten hoe dat bezoek verlopen is?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
@JeffreyZeeman je kunt het beste een eigen nieuw topic aanmaken om het forum overzichtelijk te houden
Reputatie 8
Badge +11
Hoi JeffreyZeeman, welkom op het Forum. Nu lees ik dat je regelmatig geen diensten hebt. Dat is niet fijn. Alle stappen heb je al doorlopen, maar nog steeds geen verbetering, dat is jammer. Ik wil dan graag met je zoeken naar de oplossing.

Ik heb dan ook even jouw verbinding bekeken. Ik kan geen modem bereiken. Deze is ook al eens vervangen zie ik. Deze is wel aangesloten? Kun je vertellen hoe deze is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Kun je ook een foto sturen van de lampjes op het modem? Ik wil namelijk heel graag weten in welke kleur ze branden/knipperen? Een reset heeft het modem al gehad?

Ik ben benieuwd, dan ga ik kijken voor je welke vervolgstappen ik kan nemen.
Hallo

Aangesloten ja zeker
Op het contact in de muur rechtstreeks
Qua lampjes op het modem wanneer alles groen is werkt het
Wanneer service op oranje springt gebeurt dus regelmatig is er geen verbinding meer geen internet en geen tv
Zaterdag avond nagenoeg hele avond geen verbinding gehad
Gisteravond vanaf 11 uur tot half 3 vandaag geen verbinding
Op dit moment doet hij het weer wel weet niet voor hoelang
Vandaag ook telefonisch contact gehad met Telfort als het goed gaat krijg ik bericht zodat er een monteur langs kan komen
Reputatie 8
Badge +11
Dat is er iets niet goed zit lijkt mij duidelijk. Maar wat? Ik zie inderdaad dat er contact is geweest en dat een monteur is aangestuurd. Dat lijkt mij een goed idee. Hij kan dan op locatie jouw verbinding doormeten en hopelijk heeft hij snel een idee waar het probleem zit zodat hij het kan oplossen. Als het goed is heb je een e-mail gekregen om een afspraak te maken met Guidion. Anders mag je ook altijd bellen met 088-2000121. Wil je nog laten weten hoe dat bezoek verlopen is?

Reageer