beantwoord

Wegvallen verbinding

• 19 juli 2015
  • 3 reacties
  • 488 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
De laatste week valt regelmatig de verbinding weg. Geen tv, internet en telefoon.
de ene keer duurt het korter of langer.
vaak komt de verbinding weer op maar valt na korte tijd opnieuw weg
de website geeft geen storingen of onderhoud.
buiten kantooruren is er geen mogelijkheid dit te melden.
de website is in dit opzicht gebruiksonvriendelijk.
begin telfort een beetje zat te worden
icon

Beste antwoord door Stephen 21 juli 2015, 20:43

@Wcd,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met de klantenservice. Werkt sindsdien alles weer naar behoren?

@hermes,

Ik zie dat jij ook contact hebt gehad met de klantenservice. Klopt het dat er een monteur langskomt? In afwachting van jouw reactie.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

het wegvallen van de verbinding heb ik al maanden last van, via twitter heb ik van een anonieme medewerker tips gekregen en dat opgevolgd, tot op heden ben ik nog steeds niet gebeld door een telfort medewerker en op het
forum kan ik geen email adres van telfort vinden, wie weet email adres van telfort?

ik ben het nu ook wel zat en heb via twitter gevraagd om een nieuw modem.
bij het opstarten krijg ik de melding Verbinding Beperkt, en moet ik weer kontakt zien te krijgen, en krijg ik netwerk vereisten kontroleren en dan is er verbinding
Waar ligt dit aan?
mijn Netgear draadloze usb stick is ruim een jaar oud, de afstand PC en modem is maar 1,5 meter, het kanaal heb ik vastgezet.
Reputatie 8
Badge +16
@Wcd,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met de klantenservice. Werkt sindsdien alles weer naar behoren?

@hermes,

Ik zie dat jij ook contact hebt gehad met de klantenservice. Klopt het dat er een monteur langskomt? In afwachting van jouw reactie.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Wcd, @hermes,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat jullie geen problemen meer ervaren met de verbinding. Zo niet, dan verneem ik het graag van jullie in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen