beantwoord

wegvallen tv/uitval Animo-settopbox?

• 18 november 2014
  • 5 reacties
  • 624 keer bekeken

Ik ben sedert enige maanden abonnee van Telfort (vanwege de beschikbaarheid van glasvezel) en meende een goed abonnement te hebben. Het tegendeel is waar: regelmatig valt het digitale tv-signaal weg en krijg ik na enige tijd van het Amino-apparaat de melding: "Het netwerk is niet voor deze settopbox beschikbaar....."(!!!) waarna het animo-zegel in beeld komt met de mededeling dat het wacht op het netwerk. Zo ben ik in totaal wel een week kwijt aan "gemist tv-genot" aangezien het alleen maar ergernis is. De facturen die ik van Telfort krijg voorgeschoteld vermelden exact wat Telfort had beloofd dat ik zou krijgen. Ik wordt hier wel een beetje flauw van. Ligt het aan de settopbox of aan iets anders?
icon

Beste antwoord door PeterWTG 9 december 2014, 13:17

Na een telfoontje werd het animo apparaat redelijk vlot omgewisseld. Gezien de info op het apparaat bleek dit duidelijk een nieuwer exemplaar te zijn. Het heeft nu een week storingvrij gedraaid. Zo probleem opgelost.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@PeterWTG,

Excuses voor de late reactie en vervelend dat jij deze problemen ervaart. Je kunt je NAW-gegevens sturen in een privébericht. Na ontvangst help ik je graag verder.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@PeterWTG,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze intern doorgezet. Binnen 48 uur zal er contact met jou worden opgenomen voor een troubleshoot. Laat je weten hoe dit is verlopen? Alvast bedankt!

Stephen
Na een telfoontje werd het animo apparaat redelijk vlot omgewisseld. Gezien de info op het apparaat bleek dit duidelijk een nieuwer exemplaar te zijn. Het heeft nu een week storingvrij gedraaid. Zo probleem opgelost.
Nog een aanvulling: Van Telfort/Fayruza op de Facebook pagina van Telfort, bericht gehad dat ze m'n NAW wilde weten; kon via een pb. Prima maar hoe doe ik dat?
Reputatie 8
Badge +16
@PeterWTG,

Bedankt voor het melden. Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost.
Mocht je weer problemen ervaren dan lees ik dit graag van je.
Ik gooi hierbij een slotje op dit topic.

Stephen