beantwoord

Wegvallen internet TV

• 17 juli 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Sinds vanavond is mijn verbinding weggevallen. Dus geen internet en ook geen tv. Erg vervelend omdat mijn beveiligingscamera’s ook via internet zijn geschakeld.
Modem al gereset maar heeft geen effect. Ander modem aangesloten heeft ook geen effect. Rood lampje brand. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 juli 2019, 11:09

Hoi @Petertje1962, dat is lastig. Dat je al een ander modem hebt geprobeerd was slim, dan bleek het niet aan het modem te liggen dus. Ik zie dat je vanmorgen ook contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij werd aangegeven dat de verbinding het weer deed. Ik heb de verbinding nu ook nagekeken, ik kan de modem ook bereiken. Werkt alles nu weer goed voor jou?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Petertje1962, dat is lastig. Dat je al een ander modem hebt geprobeerd was slim, dan bleek het niet aan het modem te liggen dus. Ik zie dat je vanmorgen ook contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij werd aangegeven dat de verbinding het weer deed. Ik heb de verbinding nu ook nagekeken, ik kan de modem ook bereiken. Werkt alles nu weer goed voor jou?
Hee Jasper,

vanmorgen werkte alles weer. Waarschijnlijk onderhoud volgens een collega van je.
alleen vervelend als dit gebeurd tijdens het kijken naar een film of programma.
Toch bedankt voor je reactie!

Mvg

Peter
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, fijn dat het weer werkt. Zoiets gebeurt altijd net als je iets aan het kijken bent inderdaad, het heeft nooit echt een goede timing.
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer