beantwoord

Wegvallen internet en Interactieve TV

• 12 april 2015
  • 6 reacties
  • 186 keer bekeken

Hoi ik ga er zo van balen iedere avond de tv opnieuw opstarten geen tv geen Internet dit duurt nu al weken en iedere avond wel een paar keer ik heb gebeld advies reset met een paperclip wanneer komt hier een eind aan anders moet ik maar eens aan een andere provider gaan denken graag nu eens een oplossing
icon

Beste antwoord door omatonia 13 april 2015, 16:34

na een tel. gesprek komt de monteur langs
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

doe er iets aan de hele avond slaat de tv en het Internet uit ben de hele avond aan het restten niets helpt
Reputatie 8
Badge +16
@omatonia,

Ik zie dat jouw verbinding afgelopen zondag erg instabiel was. Vandaar dat jij deze problemen hebt ervaren. Zoals het er nu naar uitziet functioneert je verbinding weer normaal. Mocht je toch weer problemen ervaren wil ik je adviseren om de stappen op deze checklist uit te voeren. Als dat niet heeft geholpen dan ontvang ik graag een berichtje van jou.

Stephen
na een tel. gesprek komt de monteur langs
Reputatie 8
Badge +16
@omatonia,

Bedankt voor het melden. Laat je even weten hoe het is afgelopen wanneer de monteur is geweest?

Stephen
Reputatie 8
Badge +2
@omatonia,

Heeft de monteur het euvel kunnen verhelpen? Ik ben erg benieuwd!

Michael
Reputatie 8
Badge +16
@omatonia,

Aangezien een reactie is uitgebleven ga ik ervan dat de monteur het probleem heeft verholpen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen