Weer niet teruggebeld over afspraak Guidion monteur

• 29 juni 2019
  • 9 reacties
  • 313 keer bekeken

Reputatie 1
Beste iedereen

Maandag is mij door Guidion belooft om mij binnen twee dagen terug te bellen.
Woensdag is mij door Bart moderator van Telfort belooft dat ik zsm terug zou worden gebeld door Guidion.
Gister avond hier ergens anders op het forum gemeld dat dit nog steeds niet gebeurd is.
Bart die normaal vlot reageert heeft nog niets van zich laten horen en ook colega's van Bart hoor ik ook niet meer.
Mijn email adres, mijn vaste tel nummer en ook mijn mobile nummer zijn bekend bij zowel Telfort als Guidion daar kan het dus niet aan liggen.
Er zijn reeds twee afgesproken installatie data niet na gekomen, daar kwam ik nota bene pas achter toen ik zelf contact opnam, omdat ik een vreemd voorgevoel had ( volg hier het forum of Google maar eens ).
Volgende week vrijdag 5 juli zal het ea gebeuren zo is mij verzekerd, maar ik geloof er niets van, omdat ik eerst te horen kreeg per mail van Telfort dat alles op donderdag de 4e zou gebeuren, toen een mail van Guidion dat het signaal de 4e word overgezet maar de installatie de 5e, toen een belletje van Guidion dat het signaal door hun zelf werd overgezet en dus alles op de 5e, toen weer een belletje van Guidion dat ze zelf geen signaal mogen overzetten en dus weer de 4e signaal overzetten en de 5e monteur en toen bericht van Bart hier elders op het forum dat toch alles op de 5e zou gebeuren.
Maar na mij vraag aan Bart of ik daarvan een bevestiging op de mail kan krijgen, blijft het oorverdovend stil.
Dus nee ik geloof er helemaal geen ................ meer van ( .................... mag u zelf invullen ).
Misschien moet een ieder met een soort gelijke ervaring toch de moeite nemen om een andere provider te zoeken ( nee ik heb niet de illusie dat het erg en anders beter is, maar je moet wat toch? ).
Of moeten we met zijn allen onze krachten bundelen ( elk voorstel is welkom ).
Of we gaan een collectief opstarten waarmee we een eigen stichting oprichten om een normale manier te mogen genieten voor de diensten waar voor je moet betalen ( ik weet het is een mooie droom ).
Maar alle gekheid op een stokje dit is toch niet te geloven en dan maak ik bij lange na nog niet de taferelen mee die mede lot genoten moeten mee maken.

Telfort hoe kan dit?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. volledigheid en vindbaarheid

9 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @mercu1983, dat klinkt vooral heel verwarrend allemaal. Dat is niet fijn, goed dat je een eigen topic aangemaakt hebt. Op die manier kunnen wij je er het beste mee helpen.

Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en nagekeken hoe het ervoor staat. Komende vrijdag 5 juli staat voor jou alles gepland. Zowel het activeren van de nieuwe glasvezelverbinding als de aanpassing van de aansluiting en installatie bij jou thuis. Dit gebeurt tussen 12:00 en 16:00 uur. Dat ziet er goed uit en lijkt me de meest ideale situatie. Ik raad je aan om vrijdag even af te wachten, laat je me daarna weten hoe het allemaal is verlopen? Ik hoor het ook graag als ik intussen iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Beste Alexandra

Nou ik ga mijn planning om gooien, en hoop het beste ervan, bedankt voor je reactie.
Beste Alexandra

Hoe arrogant zijn jullie nu eigenlijk.
Ais je iemand een ban geeft om dat hij volgens jouw niet respect vol heeft gereageerd, zou ik als Telfort familie eerst mijn klanten respect vol behandelen.
Je zou bv de afspraak die anderhalve week geleden gedaan is kunnen nakomen, je zou afspraken kunnen maken in overleg, en als je dat niet wenst te doen maar denkt dat de klant toch wel buigt, zou je ze op z'n minst na kunnen komen.
Respect wil ook zeggen dat als je verhinderd bent, je je netjes af meld, maar nee als je bij Telfort werk is dit allemaal niet meer nodig, dan ben je verheven boven het gepeupel he klanten.
Een nichtje van ons heeft naar ik nu hoor meer dan een maand zonder jullie diensten ( nou ja diensten ) gezeten, mij zusje al meer dan een dag zonder en word binnen 5 werkdagen terug gebeld. ( echt jullie zijn te goed ).
Waar is het respect als je trouwe klanten die je iets opdringt, zo behandelt?
Nee als iemand in jouw ogen lastig word geef je hem of haar een ban, pff kost moeite om de klacht op te lossen toch, die neem je liever niet.
En weet je beste Alexandra als je dan in al je arrogantie hè wijsheid beslist dat iemand een ban verdient en die gene een pb,tje stuurt is het niet handig dat je linkt naar het forum om deze te kunnen lezen. ( ik hoef je toch zeker niet uit te leggen waarom?) (Nu ik er zo over na denk zou het wel veel verklaren ).
Ik denk ( en ja ik denk nu ook maar voor andere mensen, want dat vind jij schijnbaar wel normaal ) dat er veel mensen het hiermee eens zijn.
Nee beste Alexandra ik heb niet meer het idee dat jij of jou collega's weten hoe je de klanten respect vol moet behandelen. ( verschuil je niet achter je werkgever, je hoeft niet te liegen er is werk genoeg).
Ikzelf heb jaren lang klanten werk gedaan en weet uit ervaring dat je best een keer een afspraak kunt missen, dat je ook best een fout mag maken, geen enkel probleem, maar wees eerlijk en communiceer.
En misschien een tip voor de fam Telfort, als je het hele proces eerlijk op het web had gecommuniceerd en ook gewoon eerlijk was geweest dat het niet altijd mogelijk is het ea in één dag te realiseren, was het misschien nog steeds niet leuk geweest, maar had je denk ik veel minder boze klanten gehad.( moet je nog steeds wel afspraken nakomen en wel de moeite nemen om fouten te herstellen ).

Admin: reactie verplaatst naar je eerdere topic
Reputatie 1
@JHGJansen helemaal met je eens. Liever eerlijke communicatie met een slechte boodschap dan klanten aan het lijntje houden. Er lijkt meer aandacht besteed te worden aan marketing/communicatie omtrent de zorgeloze overstap, dan aan de overstap zelf. Bij zo'n migratie zou je verwachten dat je extra capaciteit klaar hebt staan voor spoedgevallen.

Heel vervelende situatie.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @JHGJansen, om het forum voor iedereen prettig te houden zijn er huisregels. Zoals je daar kunt lezen kan je een eerste waarschuwing krijgen als je je daar niet aan houdt en als je daarna verder gaat komt er een ban van een week. Op je eerste account heb je die dus gekregen, want ondanks de eerste waarschuwing bleef je je daar niet aanhouden. Je bleef in meerdere topics met jouw verhaal reageren terwijl je dit topic al had en je liet je medegebruikers niet in hun waarde. Daarmee gaf jij ons geen andere keus dan jou een ban geven.

We willen je graag helpen, maar daarvoor is het wel van belang dat je je (net als iedereen) aan de huisregels houdt. Op die manier kunnen we het hier voor iedereen prettig en overzichtelijk houden.
Reputatie 1
Beste Jasper

Nou volgens mij zijn er bij de overstap toch ook regels, je weet wel die die jullie met voeten treden?
En waar kan ik jullie een eerste waarschuwing geven en desnoods een ban? Die hebben jullie echt nodig.
Mede gebruikers niet in hun waarde, één voorbeeld aub ( of is het niet eens zijn met een opgedrongen mening niet respect vol?)
Niet aan de regels hou pfffffffff jij moet nog veel leren.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben het helemaal met je eens dat er dingen niet goed gegaan zijn bij de overgang, dat vinden wij ook niet fijn en daar willen we jou graag bij helpen. De ban die we je hadden gegeven was voor de huisregels op het forum, zodat het prettig blijft voor iedereen. Dat staat los van jouw aansluiting, het zijn 2 verschillende dingen. Als er op dit moment nog iets niet goed gaat, dan kan je dat aangeven en kunnen we gaan kijken wat we kunnen doen.
Reputatie 1
Beste Jasper

Doe nou niet of ik geen gelijk heb.
Zorg nou eerst eens dat jullie je aan je eigen regels houden of gelden deze alleen voor ons?
En waar kan ik jullie die ban geven, en jullie hebben echt een bord voor de kop als je het hebt over mensen in hun waarde laten.
Jullie kunnen niet helpen bij dingen die niet goed gegaan zijn die liggen in het verleden, jullie moeten zorgen dat het gaat zoals belooft.
En het zou echt niet erg zijn als er iets mis gaat, maar zorg dan dat je het oplost en niet alles aan de klant over laten, die steeds maar te horen krijgt kan ik niet moet u maar dit nummer bellen.
Echt jullie leren niet laat de geschiedenis zien, een nichtje van ons die een maand zonder diensten zat en op dit moment een zusje van mij al meer dan drie weken, dit zijn geen incidenten dit is structureel.
En als je zoals ik niets kon invullen bij de monteurs planner heb je dus geen recht op al die katootjes zoals jullie zo leuk beloven in teletoon gesprekken als ook in de verschillende mails en in jullie advertenties.
Nee ik wil niets meer van jullie, maar val mij niet lastig met regels die wel heel eenzijdig zijn en dit zijn geen twee verschillende dingen, jullie zijn allemaal van Telfort en ik ben zeer onbeschoft behandelt.
Is het een idee om dit topic te gebruiken voor je tv problemen, als je geheel begrijpelijk voor een andere provider gaat kiezen heeft dat welicht weinig nut.

Je hebt gelijk dit is een breed probleem niet alleen bij klanten die recent zijn omgezet hoewel daar lijkt wel de grootste groep met problemen te zitten.

Reageer