beantwoord

Week zonder diensten

• 21 september 2017
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoi Telfort,

Was ik weer 🙂!

Vanaf vorige week donderdagochtend (14-09) tot gisterenavond (20-09) hebben wij geen diensten ontvangen van Telfort.
Naar ik begrijp betrof het een kabelbreuk en hadden 90 huishoudens hier in de buurt met glasvezel geen diensten van hun providers.

Ik ga het niet hebben over het feit dat ik niet één maal gecontacteerd ben door Telfort, of dat al mijn belletjes werden afgescheept met ´de backoffice is ermee bezig´ ´misschien moet u uw modem aan en uit zetten (!!?)´ of ´u moet gewoon afwachten´.

Waar ik het wel over wil hebben is de compensatie voor die termijn zonder diensten, waarbij ik gebruik heb moeten maken van o.a. een extra internetbundel van mijn mobiele provider om toch zaken online te kunnen blijven regelen.

In afwachting van uw antwoord en helaas nog steeds uw (ontevreden) klant,

Rhean Bruggenkamp
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 september 2017, 15:48

Hoi Rhean, welkom terug. Balen dat je een week zonder diensten hebt gezeten. Ik zie inderdaad dat er sprake is geweest van een netwerkstoring. Zoals hier is omschreven heb ik de vergoeding voor je aangevraagd. De vergoeding zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.
Bekijk reactie

4 reacties

Zeer vervelend, maar komt helaas soms voor.
Hier staat hoe de vergoeding werkt, en kan worden aangevragd.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Rhean, welkom terug. Balen dat je een week zonder diensten hebt gezeten. Ik zie inderdaad dat er sprake is geweest van een netwerkstoring. Zoals hier is omschreven heb ik de vergoeding voor je aangevraagd. De vergoeding zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.
Bedankt Nelly en Wieger,

Maar Wieger als de vergoeding verwerkt is, hoe kan deze dan zo spoedig mogelijk verwerkt worden?:?

Als ikzelf nog actie moet ondernemen hoor ik het graag.

Mvg,

Rhean
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Rhean, er zit altijd een korte periode tussen het moment van aanvragen en het verwerken van de vergoeding, dat je hem daadwerkelijk terug ziet en ook ontvangen hebt. Vandaar dit onderscheid.

Reageer