beantwoord

Website niet bereikbaar via WiFi verbinding

• 30 juni 2020
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Via de wifi kan ik mijn eigen webshop niet meer bereiken, het lijkt wel of deze op de een of andere manier geblokkeerd is, via 4G werkt dit wel gewoon.Alle andere websites werken wel gewoon. 

Wat ik al heb gedaan is het volgende: modem herstart, verschillende browsers geprobeerd, verschillende devices geprobeerd. 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 juli 2020, 14:52

Hi @AnneST98, door drukte zijn we minder snel dan onze bedoeling is. Wat gek - en niet handig - dat je jouw eigen webshop niet bereiken kunt wanneer je met WiFi verbonden bent. 

Ik hoop dat je intussen al een oplossing gevonden hebt. Zo niet, het is dan vaak verstandig om de beheerder van de website te benaderen. Het ligt niet aan de internetverbinding, aangezien andere websites het wel doen. Het kan zijn dat jouw IP adres op de een of andere manier geblokkeerd is en de beheerder of hoster van jouw site kan je hiermee helpen. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hi @AnneST98, door drukte zijn we minder snel dan onze bedoeling is. Wat gek - en niet handig - dat je jouw eigen webshop niet bereiken kunt wanneer je met WiFi verbonden bent. 

Ik hoop dat je intussen al een oplossing gevonden hebt. Zo niet, het is dan vaak verstandig om de beheerder van de website te benaderen. Het ligt niet aan de internetverbinding, aangezien andere websites het wel doen. Het kan zijn dat jouw IP adres op de een of andere manier geblokkeerd is en de beheerder of hoster van jouw site kan je hiermee helpen. 

Reageer