beantwoord

Website laad niet

• 23 april 2019
  • 14 reacties
  • 187 keer bekeken

Beste, ik probeer met het volgende adres te verbinden : https://socialclub.rockstargames.com/

Maar dat lukt niet als ik de website wil bezoeken via mijn telefoon op 4g doet het het wel maar via het internet kabel/wifi doet de website het niet ik zou hier graag verder van jullie over horen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 april 2019, 13:41

Ik heb even gekeken naar de locatie van jouw IP adres. Deze is: Geolocation: NL (Netherlands). Dus dat zou goed moeten zitten. Het ligt waarschijnlijk niet bij ons Nu heb ik nog even overlegd. Vermoedelijk lijkt het IP adres toch om een of andere manier geblokkeerd door Rockstar. Ik wil je aanraden om even contact te zoeken met Rockstar. Via jouw toestel op mobiele data kun je de site wel bereiken toch? Het is dan ook handig om meteen jouw IP adres mee te sturen. Deze kun je hier achterhalen.
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hallo Mike, welkom op het forum!

Hier laadt de website gewoon via de vaste lijn.

Heb je misschien een AntiVirus cq AntiSPAM pakket geinstalleerd? Zou je die dan eens UIT kunnen zetten of zelfs verwijderen?
Reputatie 8
Werkt hier ook gewoon. Voor topic starter, zie suggestie van Kees-Jan.
Via wifi op een tablet geen probleem met laden in chrome browser. Heb je meerdere webbrowsers geprobeerd?
Reputatie 8
Badge +16
Misschien op een blacklist van de site gezet wegens ongewenst gedrag kan ook nog natuurlijk?
Reputatie 8
Badge +19
Is dit de eerste keer dat je die website bezoekt of heb je hier al een account en speel je de spellen..?
Zo ja, dan is je vaste IP-adres wellicht geblokkeerd en dien je contact op te nemen met een beheerder van de website om dit ongedaan te laten maken.

Je 4G-verbinding heeft een ander IP-adres en werkt daarom wel.
Dit is de eerste keer dat ik de website bezoek, heb het spel gister gekocht en anti-virus uitgezet andere browsers geprobeerd maar werkt nog steeds niet.
Reputatie 8
Stel eens andere DNS-servers in, in de router:
(Welke modem/router model heb je ?)
Heb ik al gedaan, ik heb deze router : experia box v8
Vanaf welk systeem bezoek je deze website? Een laptop of een tablet een gameconsole? Dit is de enige site die problemen geeft, en krijg je een foutmelding te zien?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @mikevdl94, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je niet op de community van Rockstar kan komen. Nu begrijp ik dat je daar heel graag heen wil omdat je het spel wil spelen.

Nu zijn er al veel opties geopperd, maar helaas heeft het nog niet geholpen.

Galdor68 heeft echter nog een aantal vragen gesteld. Ik ben net als hem benieuwd naar de antwoorden.
Ja dit is de enige website die niet laad, ik gebruik een laptop maar okal ben ik met mijn telefoon verbonden of de tablet op dit netwerk dan laad de website gewoon niet...
Reputatie 8
Badge +19
Ja dit is de enige website die niet laad, ik gebruik een laptop maar okal ben ik met mijn telefoon verbonden of de tablet op dit netwerk dan laad de website gewoon niet...
Krijg je een melding te zien met een reden waarom je niet op die website kan..?
Misschien heeft het te maken met het IP-adres van je vaste verbinding, en dan bedoel ik de geolocatie van het adres.
Telfort (KPN) heeft in het verleden reeksen IP-adressen overgenomen uit Belgïe en daar zijn soortgelijke problemen mee geweest.
Het kan zijn dat de website in Belgïe om één of andere reden niet toegestaan is (rechten?, game-licensie?).
Wellicht kan @Bart - Telfort daar eens naar kijken..?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb even gekeken naar de locatie van jouw IP adres. Deze is: Geolocation: NL (Netherlands). Dus dat zou goed moeten zitten. Het ligt waarschijnlijk niet bij ons Nu heb ik nog even overlegd. Vermoedelijk lijkt het IP adres toch om een of andere manier geblokkeerd door Rockstar. Ik wil je aanraden om even contact te zoeken met Rockstar. Via jouw toestel op mobiele data kun je de site wel bereiken toch? Het is dan ook handig om meteen jouw IP adres mee te sturen. Deze kun je hier achterhalen.
Reputatie 8
Badge +19
Bedankt @Bart - Telfort ..!

Reageer