Wat zijn ze snel bij Telfort

• 12 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 290 keer bekeken

Vorige week maandag (5 oktober) onderhoud aan de wijkcentrrale ==> alles weg (internet TV telefoon)
Bellen naar Telfort natuurlijk. Volgende dag wordt ik terug gebeld voor een afspraak met een monteur die dan woensdag komt en de boel werkt weer.
Vrijdagochtend: alles is weer weg gevallen, bellen met Telfort, ik zeg nog "stuur nou zo snel mogelijk een monteur naar die wijkcentrale!"
Maar nee, ze moeten het eerst "onderzoeken" en maandagochtend, na het weekend wordt aan Reggefiber, de storing doorgegeven, die er woensdag eens naar gaat kijken.
En dan krijg je ook nog te horen dat ze daar 5 werkdagen voor hebben, dus ik mag nog blij zijn dat ze zo snel zijn!
Bedankt mensen, voor jullie supersnelle service. Ik zit slechts 2 + 5 dagen zonder TV internet en telefoon. omdat jullie zo SUPERSNEL zijn!

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Tjepkema, wat een akelige situatie zeg! Het is goed te begrijpen dat je hier van baalt. Graag kijk ik achter de schermen voor je na of ik je hierbij kan helpen. Hier heb ik jouw naw-gegevens en 06-nummer voor nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij sturen?
Je reactie kwam op woensdag, nadat de boel al gemaakt was.
Maar Telfort denkt aan alles en geeft je een herkansing, want WEER is alles weggevallen.
Een paar dagen geleden kreeg ik een bericht over onderhoud en dat ik geen diensten zou hebben afgelopen nacht 23 oktober, van 1 tot 7 uur.
Ik zag de bui natuurlijk allang hangen en ja hoor, ALLES WEER WEG.
Om 5 uur komt er een (externe) monteur, die vaststelt wat er nu weer naar zijn mallemoer is geholpen en dat wordt nu dinsdag gemaakt.
Dus nu maar 4 dagen zonder TV, internet en telefoon, dus er zit een soort van vooruitgang in.
Misschien kunnen jullie volgende keer proberen de boel na het weekend kapot te maken ipv op vrijdag.
Dat scheelt mij weer 2 dagen.
Ik zei nog tegen die monteur dat nadat XMSnet door Telfort is overgenomen, alle ellende is begonnen en dat ik daarvoor al die jaren nooit een probleem heb gehad.
Die reageerde lachend met: "Dat zegt iedereen! hahaha! "
Reputatie 4
Badge +1
Dag Tjepkema, wat enorm akelig dat de problemen zich wederom voordoen. Op het forum reageren wij doorgaans binnen 24 tot 48 uur (op werkdagen). Het forum is namelijk een medium waar andere klanten ook elkaar kunnen helpen. Als wij overal direct op zouden reageren, maken we dit onmogelijk. Dit is ook de reden dat je op jouw vorige bericht niet eerder een reactie hebt gekregen. Sorry als ik hiermee niet aan je verwachting kon voldoen.

Zoals ik het nu lees, wordt er gewerkt aan een oplossing om de problemen te verhelpen. Wil je mij hier op de hoogte houden? Heb je nog actie vanuit mijn kant nodig op dit moment?
Nog geen jaar later en weer is alles weggevallen.
Ik kwam donderdagavond 1 juni om 19:00 thuis en alles weg.
Telfort bellen met mijn prepaid en heb na 5 minuten (i.e. 5 euro) opgehangen.
Nog een keer gebeld en op het bandje (waar je beknopt je probleem moet inspreken) mijn telefoonnummer gegeven en gevraagd of ze terug wilde bellen.
Waarschijnlijk overbodig om te vermelden dat ik niet gebeld werd.
De volgende dag vlak na 9 uur gebeld met de telefoon van mijn buurman.
Blablabla....U wordt vandaag nog gebeld (door een monteur, geloof ik)
Waarschijnlijk overbodig om te vermelden dat ik niet gebeld werd.
En toen was het dus zaterdag en ook nog pinksterweekend.
Dus zit ik nu op dinsdagochtend, 5 dagen na mijn eerste telefoontje naar Telfort, te hopen dat er vandaag een monteur belt, ZONDER dat ik euro's moet weg pleuren in de wachtrij, om te vragen of ze alsjeblieft iets willen doen.
Het zou leuk zijn als een moderator van dit forum in actie zou kunnen komen, maar ja, daar hebben ze ook weer 24 uur voor nodig.
Toch maar even gebeld voor een paar euro en ik krijg te horen: "Nee hoor, dat kan ze nooit gezegd hebben, want er staat 5 dagen voor. Binnen 5 werkdagen wordt u gebeld door een monteur"
Even snel rekenen kan dat dus uiterlijk op 12 juni zijn en dat bevestigde ze ook met een vrolijke stem:
"Ja, dat kan ook volgende week maandag zijn"
Ik kon alleen maar hard lachen.......
Een maand later....ja, dit begint zo mijn eigen draadje te worden, waar ik mijn Telfort-ellende een beetje overzichtelijk kan houden voor mezelf. Dat het overzichtelijk gehouden moet worden, is wel een teken aan de wand, maar goed...een maand later dus.
Op aanraden van Telfort ben ik overgestapt op een goedkoper abonnement.
Op 6-7-2017 's-ochtends sluit iemand van Reggefiber de glasvezel aan op een nieuw modem.
Daarna geen internet (goh), maar om 1 uur zou iemand van Guidion komen en dan zou het vast allemaal goed komen.
Natuurlijk kwam het helemaal niet goed, want Telfort bleek het signaal wel opgeleverd te hebben, maar ik had toch geen internet, telefoon of TV.
Om 2 uur ging die monteur bellen en niet getreurd, want er zou diezelfde dag nog iemand van Reggefiber komen en dan zou het alsnog goed komen.
Er kwam dus helemaal niemand.
Om 6 uur gebeld met Telfort en wat bleek: Reggefiber was inderdaad om 2 uur gebeld, maar ze hadden gereageerd met: "Het werkt wel"
Toen brak ik dus niet mijn spreekwoordelijke klomp, maar hij viel compleet in zaagsel uit elkaar.
Zijn ze daar nu echt compleet gestoord?
Maar ze (Reggefiber) zouden op zijn laatst zaterdag om 12:30 het probleem opgelost moeten hebben, volgens de Telfortmedewerker, want er stond 48 uur voor.
Ja, was mijn reactie, maar dan moeten ze wel eerst geloven dat HET NIET WERKT

Hier zit ik dus nu: komen ze wel of komen ze niet?

Fijn, laat ik een goedkoper abonnement nemen....shit...weer dagen geen internet, telefoon en TV
O ja....en de "vergoeding" die je van Telfort per dag krijgt is geen cent meer dan wat het abonnenementsgeld per dag kost en dan moet je er ook nog om vragen!!!

Telfort kan zichzelf beter Kwelfort gaan noemen.

Reageer