beantwoord

wat was de prijs vast internet thuis 20mbps in 2015?

• 10 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 671 keer bekeken

Wat kostte 20mbps internet vast thuis in 2015 of december 2014?
Was 20mbps internet vast thuis 22.50 euro in 2015?
Nu heb je voor 24 euro inclusief internet.
De reden dat ik dit vraag is omdat mijn huisbaas geen factuur zegt te hebben en probeert over 22 euro nog btw bij te rekenen.

Kan iemand mij hier antwoord op geven?
icon

Beste antwoord door Michael 13 oktober 2016, 19:05

Hoi floki!

Welkom.

Goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat toentertijd kostte. De bedragen zijn sindsdien vaker gewijzigd namelijk. Ik zou eventueel in de facturen kunnen kijken, maar dat kan ik niet zonder klantgegevens. Los daarvan, kan ik jou deze gegevens dan weer niet mededelen omdat dit een privacygevoelige kwestie betreft. Lastige zaak dus.

Ik wil je vragen om de contractant telefonisch contact op te laten nemen om een factuur van 2015 te laten sturen. Dan weet je het zeker. :)

Succes!
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Als je inlogt in MijnTelfort kun je daar de facturen inzien en downloaden.
Dat begrijp ik maar ik ben niet de contracthouder en kan dus niet inloggen.
Wat ik vermoed is dat mijn huisbaas fraudeert maar daarom heb ik wel de bevestiging nodig wat het 20mbps abonnement echt kost.
Was dit in 2015 19.50 per maand of 22.50?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi floki!

Welkom.

Goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat toentertijd kostte. De bedragen zijn sindsdien vaker gewijzigd namelijk. Ik zou eventueel in de facturen kunnen kijken, maar dat kan ik niet zonder klantgegevens. Los daarvan, kan ik jou deze gegevens dan weer niet mededelen omdat dit een privacygevoelige kwestie betreft. Lastige zaak dus.

Ik wil je vragen om de contractant telefonisch contact op te laten nemen om een factuur van 2015 te laten sturen. Dan weet je het zeker. :)

Succes!
Hoi,
Het probleem is een beetje dat ik een onbetrouwbare huisbaas heb die dus niets wil overleggen.
Bij mijn weten waren de 2 goedkoopste abonnementen begin 2015 19.50 euro & 22 euro.
Nu zegt mijn huisbaas dood leuk nee je krijg het verschil tussen 26 euro voorschot niet terug want btw.
De huisbaas zegt in feite dat een zakelijk telfort internet abonnement duurder is dan een particulier internet??
Ik vind dat dubieus dat er 2 tarieven zouden gelden voor hetzelfde snelheid abonnement.
Omdat ik niet zelf de contractant ben en ik de overlegde factuur en btw smoes niet vertrouw vraag ik het aan Telfort.
Was het zakelijke abonnement 20mbps 22.17 exclusief btw? Terwijl je voor 22 euro hetzelfde abonnement had?

Voordat ik naar de huurcommissie stap wil ik het zeker weten want als je je verlaagt tot facturen vervalsen (de huisbaas) wil ik met deze info van Telfort daar wel aangifte van doen. Maar dan moet ik het dus wel zeker weten.
Hopelijk zien jullie het lastige in deze zaak en kan je me hier toch mee helpen.

Met vriendelijke groet, Albert Paijmans

Reageer