beantwoord

Wat vraagjes over vvdsl upgrade

• 7 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 162 keer bekeken

Badge
Hallo,

Al ongeveer 1 jaar staat er in de kpn fourstack dat wij een upgrade kunnen verwachten.
Nu is het dan zo dat wij die waarschijnlijk bijna kunnen verwachten, aangezien de datum aangeeft dat de upgrade voor afgelopen dinsdag was gepland, evenals voor de rest van de straat.

Ik vraag mij echter af waarom het overgrote deel van de straat bonding heeft en momenteel een grotere snelheid heeft dan wij nu kunnen halen. Ik had kpn gebeld, en die zei dat de binnenbekabeling daar oorzaak van zou moeten zijn, terwijl Telfort zei dat ik maar moest wachten op de upgrade. Ook zei KPN dat ze al een internetsnelheid van 110MBIT bij de buren meten, dus dat de upgrade al gedaan zou moeten zijn.

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Enterprise 7 augustus 2016, 14:18

Je kan in de modeminterface (statuspagina) zien welke snelheden er nu binnenkomen en haalbaar zijn op je adres.
Misschien kan je hier een screenshot van plaatsen..?

Of bonding mogelijk is heeft inderdaad te maken met je binnenbekabeling maar ook of het extra aderpaar is de centrale is aangesloten.
Maar Telfort levert sowiezo geen verbindingen met pair bonding dus zegt verder niets v.w.b. jouw verbinding.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Je kan in de modeminterface (statuspagina) zien welke snelheden er nu binnenkomen en haalbaar zijn op je adres.
Misschien kan je hier een screenshot van plaatsen..?

Of bonding mogelijk is heeft inderdaad te maken met je binnenbekabeling maar ook of het extra aderpaar is de centrale is aangesloten.
Maar Telfort levert sowiezo geen verbindingen met pair bonding dus zegt verder niets v.w.b. jouw verbinding.
Reputatie 8
Badge +16
Beste dgooseman, ik heb de link en je adresgegevens verwijderd omdat het niet toegestaan is om persoonlijke gegevens publiekelijk te delen op het forum.

Ik zie dat er nog geen hogere snelheid op jouw adres beschikbaar is. Waarschijnlijk is de upgrade dan nog niet volledig afgerond.

Reageer