beantwoord

Wat is de levertijd van een noodpakket?

• 9 juli 2020
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, ik heb ca. 4 weken geleden een verhuizing doorgegeven wat bij jullie volledig mis is gegaan. Vorige week over opgebeld, en alles zou geregeld worden met spoed. Nu een week verder heb ik een mail gekregen dat mijn aansluiting pas over een week wordt opgeleverd. Dat betekent dus nog een week zonder internet en tv. Vandaag weer opgebeld en een vriendelijke dame gesproken. Ze kon de aansluiting niet vervroegen?! Het hoeft toch alleen maar op afstand geactiveerd te worden?! Ze heeft wel aangeboden dat ze een ticket aan zou maken voor een noodpakket.

Nu is mijn vraag, hoe snel wordt het noodpakket geleverd. Of kan alsnog met spoed de aansluiting in orde worden gemaakt?

Alvast dank voor uw reactie. 

Met vriendelijke groet, Dennis Vermeer 

icon

Beste antwoord door Dennis3101 9 juli 2020, 17:46

Update!! Het lijkt erop dat ze er toch spoed van hebben gemaakt. Zojuist een SMS bericht gekregen dat mijn aansluiting weer zou moeten werken. Tot nu toe heb ik weer internet en tv.

Bedankt voor (uiteindelijk) de snelle oplossing. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

1 tot 2 werkdagen mits de aanvraag is goedgekeurd is de duur van verzending van een noodpakket

Reputatie 1

Update!! Het lijkt erop dat ze er toch spoed van hebben gemaakt. Zojuist een SMS bericht gekregen dat mijn aansluiting weer zou moeten werken. Tot nu toe heb ik weer internet en tv.

Bedankt voor (uiteindelijk) de snelle oplossing. 

Reputatie 8
Badge +18

Dat is dus goed nieuws voor je

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dennis3101, welkom bij ons op het forum. Dat de verhuizing nu is afgerond is een veel betere oplossing dan het noodpakket natuurlijk. Ik heb de verhuizing ook nog even vanaf deze kant bekeken, die is helemaal voltooid nu. Ik ga er vanuit dat het internet en tv gewoon zijn blijven werken en dat ook gewoon blijven doen :slight_smile:

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. 

Reageer