Hoi, ik had hier ook een vraagje over. Sinds 4 maanden ben ik verhuist en moet het hier doen met max 16 mbps volgens telfort.
Net nog gemeten en ik mag het doen met 1,2 mbps. Recent een spel gedownload, 32 gb.
Duurde ook ruim 10 uur voordat deze dus binnen was. En dan kan de tv niet aan. Alle telefoons op 4g. Alle apparaten verder uit. Alles om voor het downloaden van een bestand. Ik voel me echt zot..
Er was mij gezegd als ik straks over ben naar kpn dat ik dan wel 100 mbps zou kunnen krijgen????
Bijna 100x zo snel dus. Maar is dat zo?
Als ik nu op zijn max 16 mbps binnen krijg... 1,2 daadwerkelijk. Dan is het bij pairbinding het dubbele? Voor ons dus 2,4 mbps??
Ik betaal voor 50 mbps.
Alles doet het gewoon. Kinderen zijn niet blij omdat hun spelletje vaak vast loopt. Maar zijn het nu gewend. Maar bij het downloaden van een groot bestand ben ik niet blij.
Laatst is wel netjes door telfort de verdubbeling eraf gehaald.
Ik leg de vraag toch even hier en benieuwd naar het antwoord..
Admin: reacties afgesplitst naar eigen topic
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Goed om te lezen dat de monteur de snelheid heeft kunnen verbeteren
Met de samensmelting verandert de internetsnelheid verder niet inderdaad, als je nu zelf overstapt naar KPN zal je wel meer snelheid kunnen krijgen. Daar zit wel een ‘maar’ aan vast, want bij zo'n vroege overgang kunnen Telfort e-mailadressen niet meegenomen worden. Uiteindelijk zullen alle abonnementen naar KPN overgezet worden met behoud van de e-mailadressen, nu kan dat alleen zonder behoud. Als je het e-mailadres veel gebruikt is dat niet iets waar je achteraf achter wilt komen natuurlijk.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.