beantwoord

Wanneer wordt glasvezel mogelijk

• 15 november 2019
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

binnen welk termijn kan telfort internet via de glasvezelkabel leveren op mijn adres ?"

de huidige snelheid is slechts 14 Mb  belachelijk laag dus  en schijnt niet sneller te kunnen via de koperen kabels.

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 november 2019, 17:07

Hallo @his holliness, welkom bij ons op het forum. Je haalt nu inderdaad het maximaal haalbare via de koperverbinding. Zo te zien is de aanleg van glasvezel gepland op jouw adres, dat wordt door KPN NetwerkNL aangelegd. Zoals de planning er nu voor staat willen zij jouw huis volgende maand daarop aansluiten, het netwerk in de wijk zal daar ook op moeten worden aangepast. Doordat het op dit moment nog niet tot in huis is aangesloten is er geen concrete termijn te geven, stel dat er vorst aankomt zal NetwerkNL niet kunnen graven en kan het vertraagd worden.

Jouw adres zal in ieder geval aangesloten worden, om het bij jou thuis aan te sluiten zal er een afspraak staan of nog gemaakt worden. Dat is voor mij niet zichtbaar.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @his holliness , dat kun je via onderstaande link zien:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

en via 

https://www.kpnnetwerk.nl/

Bij KPNNetwerk.nl kun je je zelfs abonneren op een gratis nieuwsbrief, verandert er dan binnen 2 maanden iets in jouw straat/wijk dan krijg je daar automatisch bericht van.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @his holliness, welkom bij ons op het forum. Je haalt nu inderdaad het maximaal haalbare via de koperverbinding. Zo te zien is de aanleg van glasvezel gepland op jouw adres, dat wordt door KPN NetwerkNL aangelegd. Zoals de planning er nu voor staat willen zij jouw huis volgende maand daarop aansluiten, het netwerk in de wijk zal daar ook op moeten worden aangepast. Doordat het op dit moment nog niet tot in huis is aangesloten is er geen concrete termijn te geven, stel dat er vorst aankomt zal NetwerkNL niet kunnen graven en kan het vertraagd worden.

Jouw adres zal in ieder geval aangesloten worden, om het bij jou thuis aan te sluiten zal er een afspraak staan of nog gemaakt worden. Dat is voor mij niet zichtbaar.

Reageer