beantwoord

Wanneer wordt de nieuwe aansluiting acti

• 26 november 2018
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb een vraagje over een aansluiting. Ik ga verhuizen naar een nieuw huis met een nieuwe aansluiting voor een pakket (die al is aangevraagd). Kun je dan bij ontvangst en installatie gelijk gebruik maken van de diensten?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 november 2018, 16:28

Hoi BIBI2018, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je op het nieuwe adres een nieuwe aansluiting hebt aangevraagd. Nu wil je graag weten wanneer deze actief wordt. Dat kan ik voor je achterhalen. Zou je daarvoor de postcode + huisnummer in jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dan ga ik de plandatum opzoeken. Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken. Want wanneer ga je precies verhuizen?

Wat betreft het huidige abonnement, ik zie hier nog geen opzegging in terug. Moet deze nog opgezegd worden of wordt het contract overgenomen?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi BIBI2018, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je op het nieuwe adres een nieuwe aansluiting hebt aangevraagd. Nu wil je graag weten wanneer deze actief wordt. Dat kan ik voor je achterhalen. Zou je daarvoor de postcode + huisnummer in jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dan ga ik de plandatum opzoeken. Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken. Want wanneer ga je precies verhuizen?

Wat betreft het huidige abonnement, ik zie hier nog geen opzegging in terug. Moet deze nog opgezegd worden of wordt het contract overgenomen?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @BIBI2018 ,
Als je in MijnTelfort, rubriek bestelstatus de regel 'lijn klaar voor gebruik aan en aansluiten pakket' ziet staan zou het moeten kunnen.

Reageer