beantwoord

Wanneer krijgt mijn internetsnelheid een upgrade?

• 1 maart 2018
  • 3 reacties
  • 251 keer bekeken

Reputatie 1
Is er enig zicht op een daadwerkelijke snelheid upgrade van KPN op mijn adres?

Ik was zo blij met een upgrade planning van KPN naar 100Mbit/s eind januari 2018.
Later verzet naar eind februari.
Toen naar maart en nu helemaal niet meer.
Ik betaal al jaren voor 20Mbit/s die sowieso niet geleverd kunnen worden maar kon er redelijk mee leven. Verschil tussen mijn 4G en WiFi thuis is nu wel erg groot.

icon

Beste antwoord door Stephen 1 maart 2018, 14:53

Hallo Cor, helaas hebben wij hier geen inzicht. KPN maakt de planningen en wijkt soms daarvan af. Het enige wat je kunt doen is het in de gaten houden voorlopig.
Wellicht dat er gauw een nieuwe planning beschikbaar komt die wel zal worden aangehouden.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Cor, helaas hebben wij hier geen inzicht. KPN maakt de planningen en wijkt soms daarvan af. Het enige wat je kunt doen is het in de gaten houden voorlopig.
Wellicht dat er gauw een nieuwe planning beschikbaar komt die wel zal worden aangehouden.
Reputatie 1
Daar was ik al bang voor Stephen.
Toch bedankt voor je reactie.
Reputatie 3
Het is me wel eens opgevallen dat providers al heel lange tijd geen upgrades meer geven op slechts zeer sporadisch, jaren geleden was ik klant van toen nog UPC dat was toen kabel internet nog niet zo lang bestond.
De download snelheid bij het basispakket was 1,5 mb na een tijdje werd dit verhoogd 10 mb en na verloop van tijd naar volgens mij 25 mb dit zonder verhoging van de abonnementsprijs.

DSL kwam in die tijd met veel moeite niet verder dan een mb of 2 tot 4 maximaal.

Reageer