beantwoord

Wanneer krijg ik een echt goed aanbod?

• 18 april 2017
  • 1 reactie
  • 522 keer bekeken

Hallo Telfort,

Ik ben al jarennn klant bij jullie en binnenkort loopt mijn huidige alles in 1 abonnement af. Vroeger echter kreeg ik altijd ruim van te voren een melding hierover en met daarbij een aanbod en werd ik kort voor het einde van het abonnement gebeld door 1 van uw medewerkers om een nog beter aanbod te doen. Nu echter verneem ik helemaal niks, moest ik zelf nog even checken tot wanneer mijn abonnement loopt.

Nu moet ik wel zeggen dat ik, mede met dit in het achterhoofd, de service van Telfort enorm heb zien verslechteren. Mijn huidige abo, was niet mijn oorspronkelijke abo waar ik een jaar geleden mee begonnen was. Maar door een technische fout in jullie systeem het totaal een zooitje werd.

Ik had jaren lang alleen internet + onbeperkt bellen, toen ik daar ooit mee begon was het razend goedkoop ten opzichten van de concurrent en heb ik nooit de noodzaak gehad deze te wijzigen. Echter vorige besloot ik voor alles 1 in te gaan en kreeg ik het aanbod: dat mijn internet + onbeperkt vast bellen zo blijven en ik de interactive TV er een jaarlang gratis bij kreeg + 2 maanden een extra pakket gratis (wat na die 2 mnd 10 euro extra zou zijn). Ik had dit de eerste 2 maanden alles voor nog geen 30 euro per maand en die 2 maanden kwam er dus een 10tje bij voor het pluspakket. Echter kon ik dit pluspakket ten alle tijden opzeggen zonder dat dit gevolgen zou hebben op mijn abonnement en ik dus die kleine 30 euro zo betalen. Echter ging dat dus compleet mis toen ik na 3 maanden gebruik gemaakt had van het pluspakket en tot de conclussie kwam dat het pakket geen meerwaarde voor mij had en ik deze dus op wilde zeggen. Toen werd in eens mijn complete abonnement ook gewijzigd en ging ik ineens meer betalen dan als ik het pluspakket gehouden had. Plus dat ik mijn onbeperkt vast bellen ook verloor en deze in standaard bellen veranderde. En bij de klantenservice kon ik hoog en laag springen, naar het was niet meer terug te draaien. Nu kreeg ik we een soort van compensatie, maar blij werd ik er niet van..

En nu..., nu loopt mijn abo ten einde en zit ik echt er mee in mijn maag wat ik nu ga doen? Telfort moet wel met een verrekt goed aanbod komen en het liefst dat waar ik een jaar geleden mee begonnen ben; Standaard internet + onbep. vast bellen + TV samen voor die kleine 30 euro.

Hierbij heb ik 2 facturen (copie) toegestuurd waar in je het verschil ziet, de ene van een jaar terug en waar het mee begonnen is en wat ik graag weer zou willen of nog goedkoper... En de ander van wat ik nu betaal en niks geen korting meer heb en gewoon de volle mep bepaal en dus geen voordeel heb. Dus nu is de zet aan telfort om mij of te behouden als klant of niet!?
Mvg Remko van Minnen

icon

Beste antwoord door nelly jacoba 18 april 2017, 17:42

Via deze pagina kan je je laten terugbellen voor een goed aanbod.
Succes!
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen.htm
Bekijk reactie

1 reactie

Via deze pagina kan je je laten terugbellen voor een goed aanbod.
Succes!
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen.htm

Reageer