Wanneer krijg ik de snelheid?

  • 5 oktober 2015
  • 11 reacties
  • 474 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Zit al vanaf 21 Augustus 2015 te wachten op het activeren van het nieuwe abonnement 200Mbps.

Ik weet dat er een fout was gemaakt ,

maar hoopte eigenlijk dat er eens wat snelheid kwam......glasvezel

Nu staat de teller op 50Mbps.



Het werkt dus daar ben ik al heel blij mee,



Kan iemand me bellen misschien,

MVG Drizzel

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Drizzel! Om je meer te kunnen vertellen, kijk ik graag het 1 en ander na. Wil je mij hiervoor jouw 06-nummer en naw-gegevens sturen in privébericht?
Reputatie 1
Badge
wanneer komen jullie je afspraken naar?

Afgesproken is 200Mbps zie contract.

ben al maanden bezig, slaat echt nergens op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 4
Badge +1
Beste Drizzel, vervelend dat je nog niet van de gewenste snelheid gebruik kunt maken. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie in het systeem dat de order wel is ingevoerd maar dat deze is vastgelopen. Ik ga hier achteraan voor je.
Reputatie 4
Badge +1
Zoals afgesproken heb ik informatie voor je opgezocht Drizzel. Ze zijn nu bezig in de wijkcentrales. Zodra de hogere snelheid vanuit daar haalbaar is, zal jij hierop worden overgezet. Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Zodra die mogelijkheid er wel is, regelen we dit gelijk.
Reputatie 1
Badge
Whahahhahahahahaahh wat een raar antwoord.

Zoals u weet heb ik al diversen mensen gesproken van Telfort.

Maar om me nu 50Mbps ongevraagd aan te smeren zonder enige communicatie is rond uit belachelijk.

En niet professional.

Ook word ik niet eens fatsoenlijk te woord gestaan door de telefoon en ga zo maar door.

Dit was tijdelijk 50 Mbps? Heb lang gebruik kunnen maken van 100Mbps (oud glasvezel) en nu op 50Mbps(nieuw glasvezel) wanneer houdt dit geklungel op?

Er is me via de mail een nieuw contract gestuurd, zijn jullie gek geworden?

Bel me eens een keer op, zoals al 100 x maal is afgesproken.

Afspraken worden niet naar gekomen, contract word zonder mijn instemming weer veranderd?

Etc etc. Niet mogelijk

whahahhahahahahahha

ja 50 Mbps op glasvezel wat een lachertje
Reputatie 4
Badge +1
Het is goed te begrijpen dat je graag nu al van de snellere verbinding gebruik wilt maken Drizzel. Helaas kunnen we dit op dit moment niet realiseren op jouw locatie. De order staat klaar en zodra alles good to go is, kun je hier gebruik van maken. Sorry dat ik dit niet voor je kan versnellen.
Reputatie 1
Badge
Dit is nogmaals niet de afspraak.

En je uitleg is heel erg vreemd, maar dat is al eens eerder gebeurt. (kapje wat ontbreekt modem).

Ik krijg nu 50Mbps, terwijl we hebben afgesproken 200Mbps.

Ik woon 300 meter van de wijkcentrale alles was na gekeken door een Monteur.

En je wilt me afschepen met dit verhaal niet haalbaar ?????????

ik zit op 50 MBPS what the f&%k

Graag iemand die dit eventjes uitlegt door mijn te bellen.

Jullie komen nogmaals niet de afspraken naar,

En Christy ga svp ergens anders werken, want je antwoorden zijn niet door dacht
Reputatie 4
Badge +1
Het is jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met mijn reacties. Ik snap het wel, want ik kan je op dit moment nog geen goed nieuws brengen. Hierin ben ik afhankelijk van andere afdelingen. Er is geen manier om dit proces voor je te versnellen. Ik heb wel de vraag gesteld wanneer ze denken dat jij overgezet kunt worden maar ik wacht nog op reactie. Mijn oprechte excuses sorry voor de vertragingen en de onduidelijkheden hierin. Zodra ik meer nieuws heb, hoor je het uiteraard van mij.

Jouw nieuwe topic heb ik net gelezen en sluit ik dan ook bij deze. Gelieve hier verder te gaan.
Reputatie 1
Badge
Ik zit al weken te wachten,

jullie misbruiken op deze manier het forum.

Nogmaals jullie beloven om me te bellen en komen die afspraken niet naar.

Mijn contract word zonder mijn medeweten, zonder uitleg, veranderd.

Niet professional.

Ik moet hier opzoek gaan op het forum, naar een antwoord?

Jullie behoren mijn te bellen zoals is afgesproken, en niet hier een zinnetje schrijven van wijkcentrale word nagekeken
want dat was en is allang gebeurd.

Graag wil ik opgebeld worden zoals was afgesproken,
Reputatie 1
Badge
Hoi Christy,

Dit weekeind was de kraan open gezet betreffende GLASVEZEL...


Had een snelheid zoals Glasvezel behoord te zijn. 🙂 YEAHHHHHHHHH

Kon het niet geloven.



Momenteel haal ik dat niet meer, wel jammer

Vijf dagen lang High Speed

Hopelijk krijgt dit een vervolg??

Momenteel zit ik op 100Mbps :)

Reputatie 1
Badge
Wanneer bellen jullie nu eens op?

Vraag dit al weken?

Het berichtje van hellaas we kunnen je deze snelheid niet leveren wil ik graag per post thuis gestuurd krijgen.

Ook wens ik voor deze rommel niet meer te beltalen.

Vandaag geen IP tv, internet snelheid van

Reageer