Wanneer kan ik over op glasvezel

• 23 juni 2020
  • 8 reacties
  • 143 keer bekeken

Wanneer kan ik over op glasvezel de aansluiting zit er nu de converter nog

Admin:  eigen topic voor vraag aangemaakt

8 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Wanneer kan ik over op glasvezel de aansluiting zit er nu de converter nog

Hallo @Warmy , dat kun je volgens mij in MijnTelfort, rubriek THUIS, sub-rubriek EXTRA's aanvragen als daar opties voor snelheden staan, anders even bellen 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

Reputatie 8
Badge +18

Zit er al een dummy op je glasvezel en belangrijker is de aansluiting al getest door het bedrijf wat de glasvezel heeft aangelegd

Ja die is geplaatst en de lijn is getest het is wachten op de converter begrijp ik

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt  is en heb je een bevestiging  van Telfort gehad betreffende de glasvezel

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Warmy, ik begrijp dat de overgang naar een glasvezel met vraagtekens is omringd. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je hierover eerder deze maand ook via social media had gesproken met een collega. Daarbij had hij aangegeven dat er morgen (1 juli) meer duidelijkheid wordt verwacht. Hij houdt het nog steeds voor je in de gaten en morgen laat hij mij ook weten hoe de de situatie is. We houden je op de hoogte :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Warmy, hier ben ik weer :slight_smile:  De duidelijkheid waarvan ik gisteren zei dat die voor vandaag werd verwacht is er. Het is nu mogelijk om het pakket te wijzigen naar glasvezel! Als je inlogt in Mijn Telfort kan je het pakket aanpassen, waarna de rest van het proces gaat lopen. Laat je weten of het via die weg lukt?

Hoi Jasper,

in de app lukte het niet maar op de website wel dus als het goed is heb ik het nu omgezet

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Warmy, goed om te lezen dat de wijziging gelukt is via de site! Ik zie dat je me ook een privébericht hebt gestuurd dat je bij de wijziging vergeten bent je extra pakketten te behouden. In de wijziging zie ik inderdaad alleen een glasvezel+TV pakket staan, verder niets daarbij. Een lopende order kunnen we niet wijzigen, dat is technisch niet mogelijk. Ik zie dat je daar gisteren ook al over hebt gebeld, dat is slim. Daarmee kon je namelijk ook in contact komen met de afdeling die een wijziging kan annuleren en daarna opnieuw aanvragen. Ik zie dat er met hen is overlegd, maar de wijziging is al te ver doorgelopen om nog terug te kunnen draaien. Als ik zoiets wil terug laten draaien klop ik ook bij hen aan, dus als zij het niet kunnen is dat helaas echt niet mogelijk. Zodra het pakket via de glasvezelverbinding gaat kunnen de extra's snel weer worden toevoegen, dat is de enige manier.

Reageer