beantwoord

Wanneer is nieuwe snelheid beschikbaar na wijzigiging?

  • 8 mei 2018
  • 22 reacties
  • 334 keer bekeken

Reputatie 3
Ik heb gisteren mijn glasvezelsnelheid laten aanpassen. Wanneer kan ik beschikken over de nieuwe snelheid? Ik heb wel een bevestigingsmail gehad van de aangevraagde wijziging. Het modem heb ik inmiddels herstart maar dat heeft niet geholpen. Mijn klantinfo staat in mijn profiel.
icon

Beste antwoord door Stephen 17 mei 2018, 13:20

Dat kan ik zeker mw74! De order is gereset en heeft een nieuwe plandatum. Deze staat op 28 mei 2018.
Ik hoop dat je nog even het geduld kunt opbrengen tot de 28e. 🙂
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Wat was je huidige snelheid en wat wordt je nieuwe snelheid?
Als je namelijk van 100Mbit gaat is er een kans dat je omgepatcht moet worden in de POP van EoF naar GoF en dat kan tot 2 weken duren ongeveer.
Reputatie 3
Ik ga van 100 naar 200 (glas).
Reputatie 3
Badge +1
In je Experiabox, wat zie je bij de WAN status staan?
100M Full Duplex of 1000M Full Duplex?
Reputatie 3
100M Full Duplex. Dan zal daar na het ompatchen wel 1000M staan.
Reputatie 3
Badge +1
Klopt, je gaat worden omgepatcht naar een gigabit poort in de POP.
Dan staat er inderdaad 1000M Full Duplux.
Als je je klantnummer in je profiel hebt staan dan kan Telfort wel aangeven voor wanneer het ompatchen gepland staat.
Of je moet even de klantenservice bellen.

En nu maar hopen dat jouw omzetting beter verloopt dan de mijne 😛
Reputatie 3
Waarom zou een stekker wisselen fout moeten gaan dan?
Reputatie 3
Badge +1
Niet om je bang te maken...

https://forum.telfort.nl/internet-267/na-snelheidsverhoging-geen-signaal-over-glasvezel-75534

😉
Reputatie 3
OMG!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mw74, ik heb even voor je gekeken in zie dat de wijziging nog niet is voltooid. Helaas is er wat vertraging onstaan. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even 2 werkdagen af te wachten. Mocht de snelheidswijziging nog steeds niet zijn voltooid dan ga ik het verzoek indienen om de order opnieuw in te leggen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
Tot nu toe is er nog niks veranderd. Ik wacht (on)geduldig af.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist een ticket hiervoor aangemaakt en mijn collega's gevraagd om de order te resetten. Binnen 5 werkdagen moet het zijn opgelost.
In de tussentijd kun je mij erust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 3
Mijn dank voor de ondernomen actie.
Reputatie 3
Badge +1
Oei.
Begint nu wel een beetje op de situatie te lijken waar ik 2 weken in heb gezeten 😛
Reputatie 3
Zou telfort misschien een noodpakket kunnen zenden?
Reputatie 3
Oei.
Begint nu wel een beetje op de situatie te lijken waar ik 2 weken in heb gezeten :P


Die -L staat zeker voor LEUKSTE?
Reputatie 3
Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist een ticket hiervoor aangemaakt en mijn collega's gevraagd om de order te resetten. Binnen 5 werkdagen moet het zijn opgelost.
In de tussentijd kun je mij erust benaderen voor vragen of opmerkingen.


Stephen, kan je al iets zien hoe het er voor staat ? Er is tot op heden nog niks veranderd.
Reputatie 8
Badge +16
Dat kan ik zeker mw74! De order is gereset en heeft een nieuwe plandatum. Deze staat op 28 mei 2018.
Ik hoop dat je nog even het geduld kunt opbrengen tot de 28e. 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@mw74
Und? 😃
Reputatie 3
Hier een verslag!

- rond 8:30 viel de verbinding weg.
- rond 8:45 werkte alles weer (internet, bellen, gebeld worden en tv kijken op de tv kastjes)
- snelheid: 210 down / 220-230 up
- rond 16:00 tv op alle kastjes op zwart.
- alles gereboot, niks hielp, geen tv.
- telfort gebelt. Geen storing.
- de kastjes hebben een harde reset gekregen
- nieuwe software is gedownload naar de kastjes
- nog geen tv
- toen nogmaals kastjes van stroom
- kastje weer aan
- en weer tv.

Weet nog niet wat de oorzaak was van het wegvallen van de tv, maar nu werkt internet, bellen, en tv kijken op 200/200 naar volle tevredenheid.
Reputatie 3
Badge +1
Jeej!
Uiteindelijk goed nieuws ;)
Geniet van je nieuwe snelheid!
Reputatie 3
Jeej!
Uiteindelijk goed nieuws ;)
Geniet van je nieuwe snelheid!


het voelt nu al weer gewoontjes 😛
Reputatie 3
Het werkt nog steeds Dennis!

Reageer